9000a

ulækkert emne

7 indlæg i dette emne

Ja, vi kan vel dele lidt af hvert herinde så hvorfor ikk snakke afføring ;)

Har jeres ændret sig siden I blev gravide? Jeg har simpelthen døjet med tynd mave siden jeg fandt ud af jeg var gravid. Er ved at blive lidt nervøs over det nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det havde jeg også rigtig meget lige i starten. Nu kaster jeg jo så alting op, så kommer ikke rigtigt af med noget den naturlige vej så at sige.

Men snak da med lægen hvis du er utryg ved det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe afføring er et lækkert emne ;)

Jeg har så omvendt været forstoppet siden jeg blev gravid. Var i lørdags til en zoneterapeut (en prøvetime fra min mand), og siden da har min afføring været "tynd" om morgenen og hård resten af dagen. Meget mærkeligt..

Og sikke man kan dele lige pludselig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også mene at det var mere normalt hvis jeg var forstoppet pga jernpillerne. Hvis det fortsætter vil jeg ha fat i lægen, jeg syns det er noget underligt. Min mave begynder at knurre helt vildt og så ved jeg bare at jeg skal løbe stærkt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må virkelig heller ikke være sjovt at have det sådan så længe :kram2

Måske du bare spiser rigeligt med gode fibre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige kort på besøg: Jeg vil bare lige sige, jeg havde altså tynd mave fra omkring uge 4-15 eller sådan noget, hvorefter jeg så bare fik meeeega hård mave indtil uge 39, hvor den så blev tynd igen... Så det er vidst HELT normalt! Ungen kom ihvertfald ud og har det godt :)

Hehe, det lyder dejligt med at jeg nok er helt normal ;) utroligt hvad sån en graviditet kan gøre ved ens krop og personlighed. Jeg føler slet ikk jeg kender mig selv mere :) men jeg er sikker på det er det hele værd, kan ikke vente på at få min guldklump i armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid døjet med "træls" hård afføring, men da jeg blev gravid fik jeg "skøn" blid afføring, hvis man kan kalde det det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER