Mama

Kvalmen er pludselig stoppet..

7 indlæg i dette emne

Hej,

Ja, nogen vil måske kalde mig for skør fordi jeg nu går og er bekymret over at kvalmen pludselig er ophørt. :unsure

De sidste 2-3 dage har jeg ingen kvalme haft, det er pludselig holdt op. Jeg var ellers hos vagtlægen om natten i weekenden fordi jeg ikke kunne holde kvalmen ud længere. Men nu er det hele altså væk. Det er selvfølgelig dejligt at være menneske igen, men jeg undrer mig lidt over det. Havde kvalme i 14 dage, hvor der så også var i døgndrift.

Er det normalt at det stopper efter 14 dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Jeg havde kvalme fra ca. 4. uge...

Det varede ca 4 uger, men stoppede så onsdag i sidste uge.

Mit stoppede også fra den ene dag til den anden, så tror det er meget normalt.

Jeg kan dog stadig få en smule kvalme hvis jeg lugter til bestemt mad, eller dufte.

Håber det lyder rigtigt, er ikke altid lige god til at formulere mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det som Betina73. Jeg havde kvalme indtil en gang i sidste uge. Jeg gik hjem fra arbejde den ene dag pga. jeg havde det rigtig skidt. Men i løbet af den her uge har der stort set ikke været noget medmindre jeg lugter eller spiser et eller andet bestemt. Så jeg tror bestemt ikke det er unormalt. Vi skal bare nyde det er overstået og resten af vores :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde kvalme i 5 uger mener jeg det var og det var frygteligt.. Det var i døgndrift med daglige opkastninger :( Jeg kunne ikke engang børste mine tænder uden at kaste op..

Jeg ringede også ofte til lægen og beklagede mig og hun anbefalede en masse, men lige lidt hjalp det <_< <_<

Jeg gik i seng en aften med den ledeste kvalme, hvor jeg kun kunne ligge på ryggen og da jeg vågnede om morgenen var kvalmen pist væk :o :o Der har intet været siden, andet end lidt halsbrand i ny og næ.. Så her gik det virkelig også stærkt.. Det var på få timer den bare forsvandt..

Så jeg tror slet ikke du skal bekymre dig, tror det er ret almindeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg haft lidt meget meget lidt morgen kvalme. Så det ser ud til at jeg har vundet kampen mod kvalmen!!! :balloon

For første gang i 14 dage kunne jeg lave mad og spise mad. Det var sgu dejligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NYD DET!!

Jeg har haft kvalme i 5 uger og har kastet op flere gange de fleste dage i de sidste 3 uger - jeg håber, at jeg vågner i morgen og det så bare er væk. Trænger bare så meget til at kunne spise nogenlunde normalt igen... :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NYD DET!!

Jeg har haft kvalme i 5 uger og har kastet op flere gange de fleste dage i de sidste 3 uger - jeg håber, at jeg vågner i morgen og det så bare er væk. Trænger bare så meget til at kunne spise nogenlunde normalt igen... :mam

Årh din stakkel :( Håber det bliver bedre for dig. Jeg er begyndt at kaste op om morgenen, men de gode tider er i sigte. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER