CVS

Uregelmæssig menstruation

4 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg har kun forsøgt at blive gravide i 3 måneder, men jeg stoppede med p-piller for et års tid siden. Siden da har jeg ikke rigtig haft regelmæssig menstruation (mellem 30 og 37 dage i hver cyklus). Jeg vil nu tage ÆL-tests for at forøge chancerne, men ved I om der generelt er mindre sandsynlighed for at blive gravid, hvis man har uregelmæssig mentruation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke at der er mindre sandsynlighed for at blive gravid ved en uregelmæssig menstruation, men det kan jo være svære at vide hvornår man har ægløsning. Men jeg vil antage at pr. ægløsning er der samme sandsynlighed hvis man har regelmæssig og uregelmæssig menstruation.

Men du er jo ikke så uregelmæssig, der taler man jo tit som folk der svinger med meget længere tid end du har gjort indtil nu. ;)

Jeg håber at det snart lykkes for jer. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en uregelmæssig mens også på 33-37 dage og er altså blevet gravid alligevel :)

Så det kan godt lade sig gøre. Det svære er vel bare at man ikke ved hvor ÆL ligger

Håber det lykkes for jer hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal I have! Ja, jeg har ikke helt styr på definitionen på uregelmæssig mens, men rart at høre at det lykkedes for dig Karoline - tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER