Unknown

Kender i Buzzador

58 indlæg i dette emne

Hej tøser

Min veninde har lige rekruteret mig til Buzzador. Det er hvor man får lov at teste forskellige produkter ( Gratis ) og bagefter anmelder man dem.

Jeg har lige tilmeldt mig deres Veet kampagne ( slutter i aften ) og de har lige haft duplo.

Tjek www.buzzador.com :)

Tænker vi herinde så kan dele vores erfaringer med de produkter vi tester. kunne da være lidt sjovt :)

OBS - Dette er ikke noget jeg selv får noget ud af. Men jo flere der kender Buzzador, jo flere kampagner kommer der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror der er en del testpersoner herinde i forvejen, jeg er ihvertfald, og tester tampax pt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror der er en del testpersoner herinde i forvejen, jeg er ihvertfald, og tester tampax pt

Dejligt :) jeg håber lidt at få lov at teste Veet:) Har altid været for nærrig til at prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :) jeg håber lidt at få lov at teste Veet:) Har altid været for nærrig til at prøve :)

jeg hoppede på i håb om at komme med i rittersports testen, men det kom jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne høre mere om gittepit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo fristende :)

Ved du hvor meget tid man skal bruge på anmeldelser? Om det bare er at udfylde spørgeskemaer, eller om man skal skrive en lang anmeldelse, etc?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hoppede på i håb om at komme med i rittersports testen, men det kom jeg ikke :)

Hehe den test har jeg godt hørt om - jeg hoppede på da Duplo kom, men kom desværre for sent. Så nu satser jeg på Veet og håber så på gode kampagner senere hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hoppede på i håb om at komme med i rittersports testen, men det kom jeg ikke :)

Ha ha, det lyder ellers godt :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gerne høre mere om gittepit

Skal lige have din mail adresse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo fristende :)

Ved du hvor meget tid man skal bruge på anmeldelser? Om det bare er at udfylde spørgeskemaer, eller om man skal skrive en lang anmeldelse, etc?

Hvis du skriver din mail sender jeg info - jeg har endnu ikke haft en kampagne, men først og fremmest går det ud på at prøve produktet, for er det godt "reklamere" du jo for det overfor veninder mm. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige have din mail adresse :)

din inbox er fuld tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk :-P Det skulle være fikset nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

anmeldelserne tager ikke lang tid, de gange, hvor jeg har testet produkter, har jeg skulle besvare et spørgeskema. Men man skal jo tage produkterne med ud og fortælle om dem, og fortælle, at du er tester for Buzzador.

Da jeg testede Vannish tog jeg det med ud på mit arbejde, og delte de pakker ud, som jeg fik til dette formål. Det samme har jeg gjort med denne test, nu har jeg bare en ny arbejdsplads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også sende link til dette buzz ;) Hvis det er sådan at Gittepit's inbox er fuld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået det fikset nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også buzzador, men har ikke haft nogen kampagner endnu.... Håber dog på at få veet, da mine ben trænger til en kærlig hånd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også buzzador, men har ikke haft nogen kampagner endnu.... Håber dog på at få veet, da mine ben trænger til en kærlig hånd ;)

Hehe ja mødre burde have førsteret på Veet - vi trænger mest haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også buzzador, men har ikke haft nogen kampagner endnu.... Håber dog på at få veet, da mine ben trænger til en kærlig hånd ;)

er det min skyld eller kom jeg for sent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også blevet det men er lidt nysgerrig. For går det ud på at have så mange tilmeldte som muligt for at have gode ting at teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også blevet det men er lidt nysgerrig. For går det ud på at have så mange tilmeldte som muligt for at have gode ting at teste?

det tror jeg ikke, det handler om, hvilke ting de vurdere passer til dig, ud fra de svar du lavede, da du tilmeldte dig.

Jeg har ikke skaffet nogen nye tester, men har allerede testet 3-4 gange siden jeg startede for ca et år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også buzzador og tester ligenu tampax :) der gik 2-3 år inden jeg fik min første test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også blevet det men er lidt nysgerrig. For går det ud på at have så mange tilmeldte som muligt for at have gode ting at teste?

Tror heller ikk det handler om at skaffe nye testere. Kan se jeg får point for nogle mails, men ikke andre ?!? :-S men ved ikke hvad de point blir brugt til. Min veninde rekrutterede først mig efter hun havde prøvet at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det min skyld eller kom jeg for sent?

Det var dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dig ;)

Herligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ER spændt på at høre om nogle herinde får veet kampagnen :) jeg har tilmeldt mig men endnu ikke hørt noget. Krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER