Barbamama

Negletråden!

139 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået en mail fra Matas, om at som clubmedlem er der 25% på alle neglelak hos dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige fået en mail fra Matas, om at som clubmedlem er der 25% på alle neglelak hos dem.

Argh og jeg købte i fredags. TYPISK! Er det alle mærker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står "Al neglelak"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også på neglepleje er der 25%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, det var erfaring med det der gellack fra depend, hvor man hærder lakken med led lampe?

Overvejer lidt at ønske mig sådan en i fødselsdagsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Også på neglepleje er der 25%

Uhhh fristende! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige fået en mail fra Matas, om at som clubmedlem er der 25% på alle neglelak hos dem.

Jeg skal da vist ud og hamstre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm så går jeg ud fra at mine neglebånd er fine, for jeg døjer sjældent med neglerødder :) Er det dem som bliver skubbet tilbage, når man får en prof manicure? (Og hvorfor gør de egentlig det?)

Prøv at lad være med at skubbe dem tilbage, kom neglelak på, for så at skubbe dem tilbage bagefter. Så ved du hvorfor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

942675_336518723141285_908555775_n.jpg

Hvad siger i til de her?? :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

942675_336518723141285_908555775_n.jpg

Hvad siger i til de her?? :respekt

Nu har jeg ikke lige HELT de rigtige ting til det (mangler en ordentlig hvid og en hvid artliner og så nogle flere fede farver), og der er plads til forbedringer, tippen har jeg ikke prøvet at ligge før. Men ikke desto mindre har jeg nu 10 røde sneakers :)

http://imgur.com/QqEW76S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke lige HELT de rigtige ting til det (mangler en ordentlig hvid og en hvid artliner og så nogle flere fede farver), og der er plads til forbedringer, tippen har jeg ikke prøvet at ligge før. Men ikke desto mindre har jeg nu 10 røde sneakers :)

http://imgur.com/QqEW76S

Hvor er du sej.!!! Og mega overskudsagtig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej.!!! Og mega overskudsagtig!!

Jeg ELSKER sådan noget, så jeg betragter det som en investering der i sidste ende giver energi på kontoen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER sådan noget, så jeg betragter det som en investering der i sidste ende giver energi på kontoen ;)

Det gør det HELT sikkert!! Jeg er bare altid så nervøs for, at Bella vågner LIGE når jeg har lagt det på :D Så er bedst til at få det gjort, når Jan også er hjemme OG når Bella sover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke lige HELT de rigtige ting til det (mangler en ordentlig hvid og en hvid artliner og så nogle flere fede farver), og der er plads til forbedringer, tippen har jeg ikke prøvet at ligge før. Men ikke desto mindre har jeg nu 10 røde sneakers :)

http://imgur.com/QqEW76S

Ej hvor er de nice :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke lige HELT de rigtige ting til det (mangler en ordentlig hvid og en hvid artliner og så nogle flere fede farver), og der er plads til forbedringer, tippen har jeg ikke prøvet at ligge før. Men ikke desto mindre har jeg nu 10 røde sneakers :)

http://imgur.com/QqEW76S

Haha, hvor er du cool Maja!! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke lige HELT de rigtige ting til det (mangler en ordentlig hvid og en hvid artliner og så nogle flere fede farver), og der er plads til forbedringer, tippen har jeg ikke prøvet at ligge før. Men ikke desto mindre har jeg nu 10 røde sneakers :)

http://imgur.com/QqEW76S

Hvor er du sej, Maja! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger - fjernede dem igen - efter nærmere øjekast lignede det 10 x kinky corsetter :rolleyes må have lavet dem i blå... Nu SKAL jeg vist også bare snart i Matas!

Viste min lillesøster billedet og jeg skal lave dem på hende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neglelak skal opbevares mørkt og ved stuetemperatur

I køleskabet risikerer man at der kommer kondens i flasken og det ødelægger lakken

Mit første forsøg med med dotting tools (til prikkerne). Blomster var bare for sjov og ikke særlig vellykket. Øvelse gør mest :)

969531_133656083494447_1257463572_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neglelak skal opbevares mørkt og ved stuetemperatur

I køleskabet risikerer man at der kommer kondens i flasken og det ødelægger lakken

Mit første forsøg med med dotting tools (til prikkerne). Blomster var bare for sjov og ikke særlig vellykket. Øvelse gør mest :)

969531_133656083494447_1257463572_n.jpg

FIN blomst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken lak ligger i ovenpå til at beskytte farven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken lak ligger i ovenpå til at beskytte farven?

Ikke nogen, mine negle holder max en uge så skaller de og så fjerner jeg det. Jeg har tilgengæld en base cote til at beskytte neglen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har prøvet neglelak fra max faktor ?? Vil lige hører om det er en der kan holde til noget. Inden jeg smutter i az(Bilka) efter er par stykker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg grådig når jeg mener jeg mangler flere farver?

http://imgur.com/gJZZJXf

Det ændrer ikke på det, jeg smutter ud og køber nogle flere nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER