Totalbabyklar

Ondt :/ hjælp??

119 indlæg i dette emne

Jamen den kom sådan ca 6-7 min efter.. Såå ved ikke helt hvad jeg skal tro.. Og Jaaa den er megetsvag men synes ikke den er så svag som for 2 dage siden.. Og skal os først ha mens imorgen eller søndag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen den kom sådan ca 6-7 min efter.. Såå ved ikke helt hvad jeg skal tro.. Og Jaaa den er megetsvag men synes ikke den er så svag som for 2 dage siden.. Og skal os først ha mens imorgen eller søndag...

Så ville jeg ikke turde regne med det, når den er kommet efter 5 min. - men hey, så længe tante rød ikke er på banen, så lever håbet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej også derfor jeg ikke tror på den :/ desværre.. Synes ellers det bude være min tur. :/

Men nu må vi se, ellers søger jeg snart lægehjælp..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej også derfor jeg ikke tror på den :/ desværre.. Synes ellers det bude være min tur. :/

Men nu må vi se, ellers søger jeg snart lægehjælp..

Det KAN jo godt være, den er der, men hvis ikke den er der denne gang, så synes jeg da, I skal søge hjælp, når nu I har prøvet i over et år... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja nu må vi se :)

Så må vi se om lægen vil snakke med mig nu her.. Ville de ikke sidste gang fordi jeg var så ung.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja nu må vi se :)

Så må vi se om lægen vil snakke med mig nu her.. Ville de ikke sidste gang fordi jeg var så ung.. :/

Din læge ska da ikk bestemme. Hvis i er klar til et barn, jamen så ska han da hjælpe trods ung alder. Alternativ må du skifte læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din læge ska da ikk bestemme. Hvis i er klar til et barn, jamen så ska han da hjælpe trods ung alder. Alternativ må du skifte læge.

Jeg er fuldstændig enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det får de også afvide denne gang.. Hvor nu synes jeg det er ved at være mega frusterende :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns da det ser ud til din test er positiv? (Eller plejer den at se sådan ud...?) Jeg tror du får brug for et helt andet slags lægebesøg, for om en dag eller to får du en tydeligere test. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du med om den plejer at se sådan nu?? Altså alle andre gange jeg har testet har den kun vist en negativ streg og nu er der begyndt at komme den her nr 2 svage streg.. Såå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg mene den er til a stole på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) tja nu må vi ses.. Men ville da være mega skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej kæresten har bedt mig om at vente i på mandag hvis jeg ikke får min mens idag eller imorgen.. Så vi håber den bliver væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men synes at mandag er om lang tid... Men nu må vi se.. Det er fordi vi er i tvivl om det bare er mig der biller mig selv noget ind fordi vi håber så meget. Også fordi den har været så svag begge gange vi har testet men det kan selvfølglig også være fordi jeg er længere om at give en helt positiv test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.. kan godt forstå at du synes der er lang tid til mandag! Men jo længere du venter jo tydeligere en streg kan du få og dermed kan du jo også føle dig mere sikker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa så nu må vi se.. Heldigvis går dagen imorgen med konfirmation :) så kan det måske går lidt hurtigere:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh synes det er svært.. Nu er det endelig blevet mandag og den første test er taget, men der er stadig kun en svag streg :/ men den er så tydeligere end de sidste gange..

Hvad tænker I??

post-6731-0-46223500-1367214375_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woohoo!! Jeg kan se en streg (eller rettere 2 streger). Tillykke! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt se ud som om, at den er der :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså også se 2 streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror I virkelig at den er der??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror I virkelig at den er der??

Altså, ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke tror på os er det ud og købe en digital. Men du kan ikke lave en ekstra streg med farve i hvis du ikke har hcg så du er gravid :) så krydser fingre for at det går som du skal og du skal være mor om ca 8 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER