Guest M's mor

Aften flaske = helt umulig

11 indlæg i dette emne

Madison er begyndt når hun skal have flaske inden hun skal i seng at være helt umulig. Hun vrider sig, skubber flasken udad munden og græder. Så kan jeg give hende den igen men ret hurtigt er den gal igen.

Aner ikke hvorfor eller hvad jeg kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske vil hun ikke have den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske vil hun ikke have den?

Hvis jeg lægger hende ind i sengen så vil hun ofte gerne tage den. Men synes bare det er synd hun skal have den der. Vil hellere sidde med hende. Og der er ikke noget ved den hun får inden middags luren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det synd hun skal have flasken i sengen? Måske har hun mere lyst til det? Det andet virker jo tydeligvis ikke mere, så jeg synes da du skal prøve at give hende den i sengen i en periode ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caro får altid sine flasker i seng eller barnevogn. Andet fungere ikke her :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det også med Lucas lige pludselig, der var dog ikke noget hvis det var andet end mælk eller vælling deri, men efter det havde stået på en uge opgav vi, og i samråd med vores sp valgte vi at give ham noget andet end flaske inden sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det synd hun skal have flasken i sengen? Måske har hun mere lyst til det? Det andet virker jo tydeligvis ikke mere, så jeg synes da du skal prøve at give hende den i sengen i en periode ;)

Jeg tænker bare at der ikke er den nære kontakt som hvis man sad med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caro får altid sine flasker i seng eller barnevogn. Andet fungere ikke her :-))

Kan være jeg så skal prøve det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare at der ikke er den nære kontakt som hvis man sad med hende

Altså hun vil gerne have flasken. Men bare ikke hos mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna havde også en lang periode hvor hun kun ville spise liggende ved siden af mig på vores seng eller nede i sin egen seng/barnevogn. Lige pludselig vendte det igen :)

Du kan jo sørge for at nusse hende imens, hvis hun ligger nede i sengen, så I stadig har kontakt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna havde også en lang periode hvor hun kun ville spise liggende ved siden af mig på vores seng eller nede i sin egen seng/barnevogn. Lige pludselig vendte det igen :)

Du kan jo sørge for at nusse hende imens, hvis hun ligger nede i sengen, så I stadig har kontakt.

Det er sjovt som det kan skifte. Men ja vil jeg helt sikkert prøve for hun har stadig brug for trygheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER