mille1981

Scanning pga keglesnit

4 indlæg i dette emne

For 3-4 år siden fik jeg foretaget et keglesnit på grund af celleforandringer.

Jeg er nu blevet tilbudt en ekstra scanning på tirsdag på grund af keglesnittet, så de kan kontrollere livmoderhalsen.

Er der nogen af jer der ved, hvordan scanninger foregår? Jeg kan forestille mig de scanner indvendigt, men får man også baby at se?

Min mand kan nemlig ikke komme med, så min mor vil gerne med i stedet. Hvis man ikke kommer til at se baby, ved jeg dog ikke hvor sjovt det er for hende...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg blev tjekket for det samme, gjorde de det i forbindelse med MD scanningen. Så der fik jeg baby at se.. men hvis det bare er for at tjekke livmoderhalsen tror jeg ikke du skal sætte dig for høje forhåbninger.

Men tror det kommer an på den som skal scanne dig, om vedkommende kan afse tid til det eller ej. Tror jeg ville ringe og høre ad - så du vidste det præcis.. :-)

/Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 3-4 år siden fik jeg foretaget et keglesnit på grund af celleforandringer.

Jeg er nu blevet tilbudt en ekstra scanning på tirsdag på grund af keglesnittet, så de kan kontrollere livmoderhalsen.

Er der nogen af jer der ved, hvordan scanninger foregår? Jeg kan forestille mig de scanner indvendigt, men får man også baby at se?

Min mand kan nemlig ikke komme med, så min mor vil gerne med i stedet. Hvis man ikke kommer til at se baby, ved jeg dog ikke hvor sjovt det er for hende...

(null)

Jeg blev scannet for det sammen for 4 uger siden igen i onsdags, den for 4 uger siden scannede de bare min livmoderhals og fik ikke lille pigen at se :( de scannede mig indvendigt og det tog ok 15-20 min så var jeg ude igen.. jeg fik så tilbudt ekstra scanninger pga. mit keglesnit som jeg takkede ja til, de vil følge hvordan min livmoderhal udvikler sig og om der er bliver tegn på for tidlig fødsel, hvilket jeg synes er helt okay de følger mig så tæt så fra uge 20 bliver jeg scannet hver 4 uge. den scanning jeg var til i onsdags scannede de udvendigt hvor de også kan scanne livmoderhalen fra, men her fik jeg lille pigen at se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Har været af sted her til morgen, og blev scannet både udvendigt og indvendigt. De kiggede dog ikke sååå meget på baby, men tog bare nogle mål for at fastslå vægten.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER