Totalbabyklar

Hjælp til termomet målining af ÆL?

12 indlæg i dette emne

Nu spørg jeg nok rigtig dumt, men hvordan fungere det der termomet noget? Skal jeg måle den i munden eller?? Og hvor meget mere end det normale skal det være?.. Undskyld jeg spørg så dumt men har aldrig gjort det før.. Og hvornår på dagen er bedst at måle?.

Håber på svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal vist tage temperaturen i munden hver morgen inden man stiger ud af sengen og helst på samme tid hver dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg målte hver dag kl 6 i munden. I weekenden sov jeg så bare videre bagefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.. Det vil jeg så prøve på :) men hvr meget skal de stige??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok måle i endetarmen, det er meget mere præcist. Man plejer at sige, man når ens morgentemperatur er steget 0,2 til 1 grad, så HAR ÆL været der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay mange tak for svar.. Så vil jeg prøve det ene eller andet :) og se om det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke sikkert, du er i stand til at gennemskue mønstret første cyklus, du prøver. Der skal som regel et par cykli til, før du lærer at tyde dine temperaturer. Men det med at tage temperatur har helt sikkert hjulpet mig rigtig meget til at lære min krop at kende. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en regel der hedder 3 over 6. Dvs at at når du har tre målinger i træk der ligger over gennemsnittet at de sidste 6 målinger så har æl været der. Tast evt dine data ind i fertilityfriend.com så regner den det hele ud for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. Jamen så vil jeg prøve det.. Det nemlig fordi jeg er sådan i tvivl om jeg har ægløsning for vi har nu været igang med PB i 14 mdr uden held :/ og har prøvet med ægløsningstest.

Lige et spørgmål mere ved I om der er karantæne i at forsøge at blive gravid når man lige har fået den sidste HPV idag.???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke karantæne på vaccinen, så der er ingen ventetid :) I går bare til den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER