nr3

Anbefal en god børste til kraftigt hår

8 indlæg i dette emne

Min datter på 6 har meget kraftigt hår, der går til skuldrene og det er en evig kamp at få lov at redde det.

Vi har forsøgt med TangleTeezer, men den reder kun de yderste lag hår og kan ikke komme i bunden.

SÅ... hvilken hårbørste er bare et must?

Jeg har selv kort hår og bruger ikke andet end fingrene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den børste jeg bruger er en jeg har købt hos min frisør, den er det dyre men jeg kan slet ikke undvære den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den børste jeg bruger er en jeg har købt hos min frisør, den er det dyre men jeg kan slet ikke undvære den..

Har den et navn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står intet på den. Var lige nede og tjekke og det er en del år siden jeg købte den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en rigtig god børste i Matas, det er en stor firkantet en og den er fantastisk. Jeg har selv rigtig meget hår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en rigtig god børste i Matas, det er en stor firkantet en og den er fantastisk. Jeg har selv rigtig meget hår.

Vi har også en stor firkantet én fra Matas..... I sådan noget mørkt træ. Den er super god, og vi har begge langt, tykt hår ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid en stor firkantet børste. Mærket er egentlig underordnet siger min frisør.

Jeg ved ikke om du har fået jeres frisør til at forklare dig hvordan du bedst og mindst smertefrit reder hendes hår?

Men det er vigtigt du starter nedefra. Og så lad være med at trække børsten igennem når der er knuder. Så tager du børsten ud, sætter den lige i knuden trækker meget let, tager den ude igen og gør det samme. Meget let, fordi man gør det mange gang i træk :) og sådan arbejder du dig op i en bane, så du til sidst kan trække børsten igennem det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom en balsamspray (fås også i børneudgave) i matas, spray i håret inden du reder det og vupti-ingen smerte ingen klumper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER