KatjaB

Min NF skanning

7 indlæg i dette emne

Så er min NF skanning vel overstået :) og med godt resultat :loveshower

Den lille bevægede sig livligt rundt og jeg har billeder med til farmand idag :balloon

Det var en skøn oplevelse, selv om jeg selvfølgeligt var meget spændt på resultatet ...

Nu vil jeg op til kæresten og bonusbarnet og nyde min weekend, som jeg har forlænget til mandag

og så viser det sig at jeg er 13 + 2 uger henne idag og ikke 12 + 5 :) kun et plus i min bog :yay

Rigtig god weekend allesammen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er min NF skanning vel overstået :) og med godt resultat :loveshower

Den lille bevægede sig livligt rundt og jeg har billeder med til farmand idag :balloon

Det var en skøn oplevelse, selv om jeg selvfølgeligt var meget spændt på resultatet ...

Nu vil jeg op til kæresten og bonusbarnet og nyde min weekend, som jeg har forlænget til mandag

og så viser det sig at jeg er 13 + 2 uger henne idag og ikke 12 + 5 :) kun et plus i min bog :yay

Rigtig god weekend allesammen :kram

Stort tillykke med en vellykket NF!!! Glæder mig meget til min egen om 13 dage... But who's counting? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med en vellykket NF!!! Glæder mig meget til min egen om 13 dage... But who's counting? :blush

Kan jeg godt forstå ... det er vildt at se den lille betski ligge derinde og tumle rundt ... måtte erkende at den er mere aktiv en sin mor for tiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, hvor lækkert!

Min den lille hoppede også rundt for to dage siden, så tænker at om to uger endnu hopper den nok endnu mere rundt :)

Hvad er din nye terminsdato så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor dejligt. - Stort tillykke med aktiv baby og veloverstået NF! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, hvor lækkert!

Min den lille hoppede også rundt for to dage siden, så tænker at om to uger endnu hopper den nok endnu mere rundt :)

Hvad er din nye terminsdato så?

De har ikke givet mig en ny dato... men har modregnet 4 dage i den gamle, så regner med at den er den 11 oktober :)

Må forhøre mig hos lægen når jeg snart tager derop med 1 miliard spørgsmål, jeg ikke kan slå ud af hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER