MuttiT

Hjælp - gåetover tid, men kun en streg!!

10 indlæg i dette emne

Hej,

Hjælpe...

Jeg har en meget præcis cyklus, men denne måned er jeg nu gået over tid med 5 dage. Har haft tegn på graviditet, men det har jeg altid op til mens.

Der har nu i 2 dage været lidt brunt i trusseindlægget, men det kommer ikke rigtigt. Har taget en test, man høre jo om folk der bliver gravide selvom de har brugt kondom, hvilket vi bruger.

Begyndte på gravi vitaminpiller og folinsyre, da inden længe smider regnfrakken, kan de spille min cyklus et spil?

Skal også lige fortælle at jeg for 2måneder siden fik fjernet en polyp i livmoderen, men har haft almindelig mens efter operation.

Hvad tænker I? Skal jeg se tiden an eller kontakte læge? Er der nogen af jer der, har oplevet noget ligende?

Frusterende ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pudsigt, har netop oprettet et indlæg med en lidt lignende situation. Sidste cyklus gik jeg 5 dage over - men var altså ikke gravid. Ved ikke hvad det skyldes, det kan altså godt ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad kaldte du dit indlæg? Så vil jeg gå ind og læse svar ;0)

Jeg har det sådan jeg lige vil give det tid, men manden er nervøs nok også på grund af operationen for kort tid siden ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder "Erfaringer med ændringer i cyklus længde" og er oprettet lige før dit (eller rettere dine :P) indlæg. Hvad hvis du er gravid, ville I blive glade eller er det lidt for tidligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jaja kan ikke finde ud af at fjerne det her på iPad ;0)

Glade, når vi lige havde vænnet os til at det er nu og et december barn ;0) Har en del i familien der har fødselsdag i december så kunne ikke lige overskue det, MEN det er da lige meget!! ;0)

Blev faktisk overrasket over at manden tog det cool og var spændt på hvad testen sagde! ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ved I da hvordan I har det med det :). Håber der er bid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ikke denne gang - ved jeg bliver skuffet, så venter bare på mens. Hvad med dig, er der sket noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har blødt meget meget lidt dag de sidste par dage. Har fået mens sådan rigtig i dag, men det er ik som det plejer og meget mørke rødt. Det er sku noget mærkeligt noget ;0(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også - den skuffelse er svær at overskue, for selvom det ikke skulle være lige nu, så kom den da testen var negativ - og jeg viste det ko egentlig godt. ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER