Stugan

Erfaringer med ændringer i cyklus længde??

3 indlæg i dette emne

Kære BK kvinder

Jeg smed p-pillerne i oktober og har siden haft en fast cykus på præcis 26 dage. I sidste cyklus ændrede det sig pludseligt. Jeg fik menssmerter et par dage før jeg plejede at få min menstrution, men endte med at have smerter en hel uge indtil mens kom på dag 31. Det var en meget kraftig mens som varede 8-9 dage. Denne cyklus er jeg nu oppe på dag 30 uden menstrution.

Hvad sker der mon, er der nogen af jer, som har oplevet noget lignende? Synes det er mærkeligt at cyklus pludseligt ændrer sig, og tror ikke på at jeg pludseligt kan have psyket min krop til at opføre sig anderledes, da jeg hverken har tænkt mere eller mindre på projektet de seneste to cyklus.

Er bange for at det kan være begyndende endometriose, da jeg jo har haft en del smerter og har læst, at det kan komme noget tid efter at man er stoppet med p-pillerne. Nogen der har erfaringer med det? Endelig kan det jo også være, at jeg "bare" har haft en tidlig SA i sidste cyklus, eller måske slet ingen ÆL.

Håber der er nogen som har lidt erfaring at øse af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også tænkt at det kunne være jeg bare ikke har haft ÆL ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm.. er nu på dag 33 uden mens. Er lidt bekymret for at det kan være endometriose. Er der ingen, som har erfaringer med det???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER