Guest

Nemme/lette hækle opskrifter?

6 indlæg i dette emne

Så er det umulige sket - jeg har simpelthen hæklet noget der er blevet til noget, for første gang i mit liv har håndgerning sneget sig ind og vist sig at være interessant.

Jeg er lidt stolt af min total kiksede cupcake, med flere fejl end man kan tælle på en hånd og farver så gyselige at en heks ville græde af lykke. Men ikke desto mindre har jeg nu lært at lave luftmasker, Fastmasker, halve stangmasker og stangmasker + jeg har lært at læse en simpel opskrift.

Svigermor vil komme med en opskrift på hæklede hagesmække, men helt ærligt så er det ikke noget jeg syntes er pænt og Mie vil aldrig få det brugt, skal der være en chance for at jeg lærer det her hækle noget skal jeg øve mig på ting jeg faktisk syntes er noget værd.

Nogen der kender nogle sider med simple (som i VIRKELIG simple) opskrifter jeg kan kaste mig ud i?

Alt til børn har interesse, men jeg kunne også kaste mig ud i tæpper, pudebetræk og andet brugbart, bare det er let.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjek Lutter idyl's blog, synes der er rigtig mange gode, og også nemmeopskrifter :) jeg har lavet bolden, og skal snart i gang med tæppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok det er da de fedeste ting der er på den Blog.

Spejlægget og børne grydelapperne kunne da være fin øvelse. og en naturlig udvidelse af projekt hæklede cup cakes. Det ser ikke ud til at være den største udfordring. Og så ender Mie med at have en masse lege mad når hun bliver ældre.

Målet er at kunne hækle en ugle hue til næste vinter :P så kunne jeg jo lige i samme ombæring strikke et baby halstørklæde der passer til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok det er da de fedeste ting der er på den Blog.

Spejlægget og børne grydelapperne kunne da være fin øvelse. og en naturlig udvidelse af projekt hæklede cup cakes. Det ser ikke ud til at være den største udfordring. Og så ender Mie med at have en masse lege mad når hun bliver ældre.

Målet er at kunne hækle en ugle hue til næste vinter :P så kunne jeg jo lige i samme ombæring strikke et baby halstørklæde der passer til :yay

Ja det er virkelig en fed blog :)

Har også overvejet at kaste mig ud i elefanthuen på en tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) super tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder ;)

Jeg er imponeret over, at du er gået i gang. Det er åbenbart blevet hot at lave håndarbejde, men jeg aner ikke, hvad jeg skulle lave + kan INTET af den slags, så derfor får jeg ikke forsøgt mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER