Bamse&Kylling

Hvilken barnevognssele??

7 indlæg i dette emne

Hvilken barnevognssele har I? Og kan den anbefales?

Vi har en Odder zip vogn, men en odder barnevognssele koster 450 kr., så jeg undersøger lige markedet.

Dog ser Odders, indtil videre, lækrest ud!! Har ikke set nogen live eller mærket dem endnu...

Kom frisk med erfaringer, på forhånd tak :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har odderselen, vi har dog ikke brugt den endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Baby Dan Lux-sele til barnevognen og den er jeg ret så irriteret på. Jeg har ikke prøvet andre, så jeg ved ikke om det er et generelt problem (men tror nu bare det er den her), men den har nemt ved at folde i rygstykket, så baby ligger oven på en masse folder og det tænker jeg ikke kan være særlig behageligt. Hvis den sidder permanent i barnevognen og man ikke løfter den op sammen med barnet, så kan man godt få glattet den ud. Og når baby så har ligget nogle gange på den og du ikke flytter på den så er det ok... men så snart du får løftet op i den og "hevet den lidt ud af facon" så har du problemet igen og skal kæmpe lidt med at få rettet og glattet den ud.

Det skyldes primært at rygstykket består af to lag stof, hvor der ligger en sele på tværs imellem de to lag, som så bliver spændt fast i hver side af barnevognen. De to lag stof er syet fast på selen imellem dem og det giver nogle gange problemet med at så er der overskydende stof som folder, eller selen imellem stoflagene buler osv.

Til den gode side så er stoffet meget åndbart og køligt for baby at ligge på, så jeg har ingen problemer haft med at Lise blev svedig i selen eller lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er glade for vores fra Odder :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Odder sele til salg - kig inde i salgtrådene. Den sælges pga den ikke passer til vores emmaljunga.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har også en oddersele.. og den er vi rigtig glade for, synes den sidder godt på ham og han kan stadig ligge sig lidt på siden når han sover i barnevognen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER