FutteG

Melder mig også i november-gruppen!

3 indlæg i dette emne

Så lykkedes det endelig! Vi har prøvet meget længe og har det sidste stykke tid været tilknyttet en fertilitetsklinik, og nu er det heldigvis lykkedes efter to omgange insemination!

I fredags testede jeg positiv efter de sidste to uger at have været meget træt og svimmel, så jeg havde det lidt på fornemmelsen. Men jeg tør nu nærmest ikke at tro på det endnu, det virker så uvirkeligt at det rent faktisk er sket, men min krops tegn er nu ret virkelig - jeg er meget træt, har rumlen i maven og ømme bryster.

Nu glæder jeg mig bare til den 10. april, hvor vi skal ind på fertilitetsklinikken og scannes, så vi kan se en hjertelyd. Så bliver det forhåbentlig mere virkeligt!

Så vidt jeg kan regne mig frem til har jeg termin den 26. november, så jeg glæder mig til at dele oplevelserne sammen med jer herinde. Det er vores første, så det er et rigtig ønskebarn, og det bliver skønt at kunne dele det hele med jer andre herinde. Vi regner nemlig heller ikke med at fortælle om det endnu, i hvert fald ikke før scanningen den 10. april. Hvis jeg altså kan lade være når jeg ser min mor næste lørdag... Det er svært når familien og de nærmeste godt ved at vi har været i behandling, så er de jo nysgerrige efter hvordan det er gået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke, hvad er det fedt:) Vi krydser fingre for at det hele går perfekt!

Jeg har dato til den 24. november, så vi er lige den samme uge:)

Det er svært at tro på det og hver dag tænker jeg hvis det virkelig er rigtigt! Men håber og tror og kan ikke lade vær med at planlægge og tænke over alle de dejlige ting som vil ske!

Glæder mig til at høre om hvordan det går for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, og velkommen! Jeg er enig, det er uvirkeligt når man lige har testet... Regner med, at det bliver mere virkeligt når man har set hjerteblink...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER