Glossi

Anovulatorisk blødning

2 indlæg i dette emne

Hejsa!

Er der nogen af jer, der har erfaring med menstruation i en cyklus, hvor I ikke har haft ÆL - en såkaldt anovulatorisk blødning?

Jeg er på dag 53 og mener ikke, at jeg har haft ÆL, da jeg tager temperatur. Jeg venter på min menstruation, hvis den da kommer; jeg har to gange på to dage pletblødt en ganske lille mængde, og ellers er der slet ikke optræk til noget, synes jeg.

Vil ens mens se ud, som den plejer ved en anovulatorisk blødning, eller vil den eksempelvis værre mindre eller med færre smerter? Jeg er helt på bar bund, for de sidste cykli, hvor jeg har taget temperatur har jeg jo kunnet finde ÆL, hvorfor jeg har kunnet forudsige mens. Men ikke denne gang... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har højest sandsynligt haft rigtig mange af den slags...

Efter grundigt at være blevet undersøgt med både scanning og blodprøver og de kunne se at jeg i de pågældende 3 efterfølgende på hinanden cyklusser ikke havde haft ægløsning eller modnet æg...

Så for mit vedkommende var det kun slimhinden der bliver udstødt! Og jeg tænker at det jo lige gyldigt hvad altid er den du oplever som mensturation?! Ægget er jo så mikroskopisk, så jeg tror ikke det har indvirkning på blødningen om det er med eller uden æg?!...

Jeg har altid haft kraftige og smertefulde mensturationer af ca 6 dages varrighed... Men aldrig en fast cyklus.. så alt mellem 20 og 70 dage mellem blødninger har altid været normalt for mig grundet PCOS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER