dronningen

Ønske om endnu en bebs, men manden ønsker ikke flere

5 indlæg i dette emne

Ved ikke om dette er det rigtige sted at lægge dette emne.

Har tænkt på at oprette det mange gange, men bliver i tvivl hver gang.

Sagen er den at vi har børn i forvejen, i følge min mand det antal som vi skal have, jeg kan bare mærke at mit ønske for endnu et barn er langt større end jeg lige havde regnet med. For hver dag der går ønsker jeg det bare mere og mere, og når jeg kigger ud i fremtiden kan jeg slet ikke forestille mig at der ikke skal være et barn mere.

Jeg bliver mere og mere ked af, hvis ikke jeg får en mere, og jeg kan mærke at det påvirker vores forhold rigtig rigtig meget - andre der har stået i samme situation, hvor manden alligevel har overgivet sig, eller omvendt hvor det var definitivt - og har du kunne acceptere at det bare var sådan????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kun lige fået vores første barn, så jeg kan ikke sige, at jeg kender din situation, men jeg forestiller mig, at det må være rigtig hårdt, så vil bare lige sende kæmpe kram! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står i en lignende situation... Vi har en datter sammen og venter nu tvillinger. Jeg kan bare mærke på mig selv, at jeg rigtig gerne vil opleve en graviditet mere og ønsker flere børn. Min mand vil ikke have flere efter tvillingerne. Det har han en hel klar holdning til, og jeg frygter, at han ikke kommer til at give sig på det område. Det gør mig SÅ ked, at jeg ved, at dette bliver sidste graviditet, og at der ikke kommer flere børn, når tvillingerne er født :( Samtidig er jeg taknemmelig for, at vi overhovedet har fået/får de tre børn, da vi har været i behandling og fik at vide, at vi ikke skulle regne med, at det lykkedes for os at få børn sammen, så tre børn er jo en stor gave og et mirakel!!! Jeg har det bare så svært med, at vi stadigvæk har 4 befrugtede æg frosset ned. Min mand mener, at de bare skal smides ud... jeg vil hellere bruge dem og se, hvad der evt kan komme ud af det :blush

Jeg håber, at du på den ene eller anden måde bliver glad og lykkelig igen, uanset om der kommer et barn mere eller ej :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi kun lige er blevet forældre til vores første barn, så ved jeg allerede nu at min Mand ikke vil have mere end to børn i alt (med mindre vi er får tvillinger selvfølgelig)

Jeg er SÅ hooked på 3 børn...... men lige nu har jeg den holdning at vi må vente og se efter nr 2.... så må vi "skændes" om det til den tid ;)

kram til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi kun lige er blevet forældre til vores første barn, så ved jeg allerede nu at min Mand ikke vil have mere end to børn i alt (med mindre vi er får tvillinger selvfølgelig)

Jeg er SÅ hooked på 3 børn...... men lige nu har jeg den holdning at vi må vente og se efter nr 2.... så må vi "skændes" om det til den tid ;)

kram til dig :kram2

:ditto til det hele :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER