Guest Cirkeline88

Skal jeg være bekymret??

9 indlæg i dette emne

Jeg faldt igår, halvt på røven og halvt på siden/lidt maven. Jeg havde ikk ondt igår men Idag gør min Balle mega ondt og jeg er helt øm nederst i maven.

Jeg ved ikk om jeg skal blive bekymret og hvem jeg evt. Skal snakke med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bestemt ikke, du skal være bekymret, men jeg tror, du ER bekymret, og derfor synes jeg, det er rimeligt, du ringer til din læge eller evt. jordemoder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bestemt ikke, du skal være bekymret, men jeg tror, du ER bekymret, og derfor synes jeg, det er rimeligt, du ringer til din læge eller evt. jordemoder. :)

Jeg er nok lidt bekymret.. Men det nok også fordi jeg først kan ringe til min læge imorgen tidlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du mærker liv, ville jeg vente med at ringe. Men ellers ville jeg ringe til fx fødegangen eller vagtlægen.. Mener da du er så langt henne så det er fødegangen man ringer til? :)

Jeg mærkede mindre liv på et tidspunkt, og de var SÅ søde, og sagde at det faktisk var helt ligegyldigt at DE mente der ikke var grund til bekymring - Hvis jeg var bekymret, så skulle jeg tjekkes.. :) Det er jo på godt og ondt, og jeg må da indrømme at når man har brugt 4-5 timer og konklusionen er "Alt er okay, bare en stille baby", så kan man godt tænke om man måske er lidt pylret :P

Men RING, bare du er bekymret lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du mærker liv, ville jeg vente med at ringe. Men ellers ville jeg ringe til fx fødegangen eller vagtlægen.. Mener da du er så langt henne så det er fødegangen man ringer til? :)

Jeg mærkede mindre liv på et tidspunkt, og de var SÅ søde, og sagde at det faktisk var helt ligegyldigt at DE mente der ikke var grund til bekymring - Hvis jeg var bekymret, så skulle jeg tjekkes.. :) Det er jo på godt og ondt, og jeg må da indrømme at når man har brugt 4-5 timer og konklusionen er "Alt er okay, bare en stille baby", så kan man godt tænke om man måske er lidt pylret :P

Men RING, bare du er bekymret lidt :)

jeg har mærket meget lidt liv idag.. har prøvet at ligge og slappe af, drikke cola og drikke koldt vand..

er bare bange for at blive afvist fordi jeg er for pylret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikk pyldret - du er bare bekymret og kommende mor og sådan ska det også være.

Ring du til fødegangen og forklar hvad der er sket og dine bekymringer. Jeg er sikker på at du ikke blir afvist. Enten vil de bed dig om at komme ind eller også forklarer de dig hvad du ska/ka gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog imod jeres råd og ringede til Fødegangen. De var rigtig søde og sagde jeg skulle komme derop så de kunne tjekke mig.

Så vi kørte til Holbæk igår aftes, og de mærkede på maven og tjekkede hjertelyd, de kunne ikke køre en kurve men de kunne da høre at hun har et fint hjerte derinde :)

Lægen sluttede med at sige at hvis jeg blev bekymret på et andet tidspunkt så skulle jeg bare ringe, det synes jeg virkelig er dejligt :) også selvom det skulle være Idag eller imorgen så ville de gerne tjekke hendes hjertelyd igen.

Jeg mærker hende stadig ikke ret meget, men håber det kommer senere Idag :)

Og piger, hvor er i søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at jeres pige har det fint derinde! Det er ikke rart at gå og være bekymret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at alt er iorden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER