Guest Felixmor

Påskeferie

15 indlæg i dette emne

Hvad skal i og jeres tumlinge bruge påskeferien på?

Felix starter med weekend hos mormor og morfar så vu kan komme til 30 års fødselsdag ved nogle venner.

Vi vil en tur i aqua her i Silkeborg.

Diverse påskefrokoster skal indtages sammen med familien.

Vi planlægger en tur i jyllands park zoo med et hold venner der har en jævnaldrende dreng.

Vi har købt nogle lærreder vi kan male på. Glæder mig til en masse samvær med min lille familie ikke mindst ♥

Sluttelig det lidt mindre spændende skal jeg til kontrol i viborg efter aborten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal besøge familien til et par påskefrokoster.

Cassandra skal en halv dag på besøg hos sin farmor og farfar, de skal lige lære hinanden godt at kende. Vi bor i Tyskland, så det er om at udnytte tiden når vi er i DK.

Så skal vi holde forsinket 1 års fødselsdag.

Så skal vi besøge venner og så skal der hygges med mormor, morfar og moster som vi skal bo hos, så der bliver rigeligt tid til sjov og spas :)

Ked af du har aborteret, jeg håber kontrollen forløber ok. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare almindelig hverdag de første tre dage. Torsdag skal vi se noget familie og fredag skal vi pakke. Lørdag tager vi to uger til Gran Canaria :yay Bliver så skønt bare at være os tre og have tid til at slappe ordentligt af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en tur til Jylland og besøge svigerfamilien - de afholder påskefrokost for hele den pukkelryggede om torsdagen.

Om lørdagen skal Lise passes af sin farmor og farfar, mens Per og jeg skal til en brætspilsaften hos venner :)

Og så tager vi hjem igen om søndagen og skal bare slappe af og hygge til vi skal på arbejde igen tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på arbejde de tre dage før påske mens jonas skal være hjemme med Ronja og hygge.

Torsdag skal vi til nogen venner i et sommerhus de har lejet og måske overnatter vi der.

Søndag skal vi til påskefrokost hos min mor.

Ellers har vi ingen planer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferie fra i morgen :yay

Vennebesøg lørdag og søndag, sommerhus med mine forældre onsdag-lørdag og vennebesøg mandag (2. påskedag) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline og jeg har ferie fra i morgen, manden har først ferie fra onsdag.

De dage hvor manden alligevel ikke er hjemme, har vi aftaler om tøsehygge med nogle veninder og deres børn.

Fredag, skal vi til påskefrokost hos mine forældre med mine søskende. Vi skal nok også til frokost hos svigerne en dag. Ellers har vi ikke de vilde planer udover en masse hygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have besøg af mormor fra i dag og til søndag eller mandag og moster Josephine har lige meldt sin ankomst i dag også :yay

Man-ons skal Søren på arbejde og der har Anna og jeg legeaftale med bla.a. MforMor, FruSP, Edith og Inger :loveshower

Søren har ytret, at hans forældre havde 'håbet på besøg' i Påskeferien, så muligheden foreligger at køre derop i næste weekend. Men helt ærligt, så har jeg bare glædet mig over, at vi lige præcis IKKE skulle nogen steder og jeg har faktisk ikke lyst. Problemet er jo, at de bor så langt væk, at det virker uoverskueligt for Søren at køre derop alene med Anna. Jeg er jo nogengange alene med Anna hos min mor (der bor 2 timer væk) og helt ærligt, så kunne jeg virkelig godt tænke mig en weekend helt alene hjemme?! :o Er det helt forkert at tænke sådan? :unsure Det virker bare så unfair, at det ikke er muligt fordi Sørens forældre bor så langt væk (4½ time i bil) :(

Håber jeg får tid til at sy et par bukser mere til Anna og at vi kan komme i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er ikke forkert at tænke sådan. Jeg forstår virkelig godt at du trænger til noget fritid :)

Theos farmor og farfar bor 1 time væk og jeg elsker når ham og farmand kører en tur derned og overnatter. SÅ hyggeligt at være alene hjemme indimellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg i hvert fald sagt, at jeg ikke har lyst til at tage afsted. De er velkomne her, men jeg vil virkelig gerne være hjemme og det synes Søren var okay. YAY :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg i hvert fald sagt, at jeg ikke har lyst til at tage afsted. De er velkomne her, men jeg vil virkelig gerne være hjemme og det synes Søren var okay. YAY :yay

Hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg i hvert fald sagt, at jeg ikke har lyst til at tage afsted. De er velkomne her, men jeg vil virkelig gerne være hjemme og det synes Søren var okay. YAY :yay

Godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg i hvert fald sagt, at jeg ikke har lyst til at tage afsted. De er velkomne her, men jeg vil virkelig gerne være hjemme og det synes Søren var okay. YAY :yay

Dejligt! Jeg mangler endnu at opleve at være alene hjemme uden både Lise og Per - men må indrømme at det godt må være snart! Per har tilgengæld været alene hjemme massere af gange, mens jeg har været afsted med Lise... det misunder jeg ham lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Jeg mangler endnu at opleve at være alene hjemme uden både Lise og Per - men må indrømme at det godt må være snart! Per har tilgengæld været alene hjemme massere af gange, mens jeg har været afsted med Lise... det misunder jeg ham lidt.

Og det er lige præcis sådan det også er her. Jeg har MASSER af gange taget Anna med enten en hel dag (kl. 10-16 f.eks.) eller en hel weekend, men Søren har aldrig været væk med hende i mere end 1 time og selvom jeg ved jeg ville savne hende helt vildt, så ville jeg også elske, at få bare et døgn helt alene hjemme!

En enkelt gang har jeg været væk alene i et døgn, men det er ikke det samme som at være alene hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER