Blyppersmor

Hmm... En dag uden så mange spark

5 indlæg i dette emne

Jeg er ved at være lidt utryg. Jeg har ikke rigtigt mærket liv igår eller her til morgen! Skal man være nervøs nu? Er jo kun i 19+2 og har læst noget om, at sparker den lille mid ryggen, så kan man ikke mærke det....

Andre der har oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har heller ikke mærket så meget til bebs i dag men jeg havde min angelsound og den kom på maven og der var fin gang i bebs den er guld vær for mig når jeg ikke lige mærker bebs......... har du prøvet nogle af de gode råd ????? der hedder...... drik koldt vand hurtigt........ gå en rask tur......hvis du kan leg lidt med evt hund kat.....også sæt dig ned og slap helt af så kan det være du kan mærke den igen........jeg selv hvor bekrymret man kan blive når man er van til at mærke den hverdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige gået en rask tur, efterfuldt af koldt vand. Også kom der gang i det. Havde også en meget stille siddende dag igår.

Så det var nok derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja måske jeg skal også snart ud og gå en tur med hunden og have støvsuget også skal der nok komme gang i bebs her også ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det lykkedes :)

Jeg har kun de sidste tre dage mærket noget hver dag. Tror stadig det er så tidligt, så man ikke skal bekymre sig (så meget lettere sagt end gjort :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER