kirk85

Indkøring i dagpleje

3 indlæg i dette emne

Så har jeg lige brug for et råd fra jer kloge damer :-)

Se selv om der er laaaang tid til at Lærke skal starte i dagpleje, har vi det alligevel allerede på plads med hvor hun skal starte henne.

Jeg skal starte på arbejde d. 28/10 (uge 44) og vores dagplejemor holder ferie i uge 42 - spørgsmålet er nu om jeg skal lade Lærke starte d. 1/10 således hun får 14 dags indkøring inden dp holder ferie i uge 42, og Lærke så får en uges ferie hjemme ved mig også starter med at være i dp på fuld tid i uge 43 - eller om jeg kun skal bruge en uge på at køre hende ind, så hun starter i dp i uge 43 og jeg så starter på arbejde i uge 44?

What to do ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg forstår rigtig vil den uges ferie du så evt tager i uge 42 blive modregnet i modsatte ende og du derfor skal starte i uge 43 frem for 44? I så fald syntes jeg helt klart (både som ny mor og professionel er pædagog/leder i institution) det er modellen hvor der er en uges indkøring frem for to uger og så ferie og så lige på. De små størrelser kan nå at glemme meget på sådan en uge så for dem er det at starte forfra på indkøring. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også kun sige en uges indkøring. Det brugte vi - planen var 2 uger, men grundet sygdom og aftaler på sygehuset, så blev det til en uge samlet og han klarede det fint.

Jeg tror at det blir som at starte forfra, hvis hun ska starte før den der ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER