tsecret

Planer for påsken

6 indlæg i dette emne

Ville lige høre hvad i har af planer i påsken?

Vi har med vilje ikke besluttet noget endnu, så vi tager det lidt som det kommer. Vi planlægger at blive scannet inden, og hvis det værste sker så skynder vi os på en afbudsrejse til noget sol og varme. Ellers så tør jeg ikke flyve før vi er forbi uge 12, så der pakker vi nok bilen og kører lidt rundt. Vi skal nok lige have snakket lidt mere om det, for jeg vil helst ikke ende med at vi bare sidder derhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne godt bruge en gang varm Spa-bad og noget luksus-massage!

Men jeg er igang med eksamensprojekt, som skal afleveres den 4. april. Så vi skal vist bare til en enkelt frokost, og så skal der arbejdes på opgave :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lave noget frivilligt arbejde, hvor jeg skal lave mad til mange hundrede mennesker... men jeg har meldt ud, at jeg er nød til at kunne gå til og fra, alt efter hvordan jeg har det og når jeg er træt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde hele påsken!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også arbejde - har kun fri fredag og mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meningen var ellers at manden skulle på arbejde og så - men med alt det sne ser det ikke lige ud til at det bliver tilfældet ;)

Så vi skal til påskefrokost hos mandens farmor om fredagen og ellers skal vi bare slappe af og nyde nogle fridage sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER