Guest

Hvilke(t) tørklæde skal jeg vælge?

20 indlæg i dette emne

Nå nu vi jeg simpelthen springe ud i det der tørklæde halløj - men hvad er smart? Jeg er total lost på tørklæde området :P

Jeg har kigget på H&Ms hjemmeside og har fundet de her jeg tænker lidt på:

den her vil passe til både brun, grå og sort (som er de t-shirts jeg har lige nu jeg tænker på det kunne være smart til):

http://www.hm.com/dk/product/09930?article=09930-B#article=09930-B

Den her er frisk, men passer ikke til meget andet end sort:

http://www.hm.com/dk/product/08559?article=08559-A

Den her passer til stort set alt det jeg har:

http://www.hm.com/dk/product/07283?article=07283-A#article=07283-A

(nogen der spurgte om jeg godt kan li leopard mønster? så er svaret det ved jeg ikke, det er ikke noget jeg har turde købe før)

Den her er måske lidt kedelig, men vil også gå til stort set alt:

http://www.hm.com/dk/product/06430?article=06430-A

Jeg har luret på Zizzi´s online shop og der var ikke lige noget der faldt i min smag. Jeg har også kigget på accessories.dk og der var ikke rigtig noget.

på Asos fandt jeg denne:

http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Star-Print-Snood/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2845179&cid=6452&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Ecru

Som jeg syntes er fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan ALDRIG få for mange tørklæder, Maja. Køb dem alle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ALDRIG få for mange tørklæder, Maja. Køb dem alle :D

Enig! :D Det fra Asos er jeg vild med, det er så fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ALDRIG få for mange tørklæder, Maja. Køb dem alle :D

Nemlig ;)

Jeg har en hel bedroller med tørklæder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, ville jeg vove mig ud i butikkerne ;)

Tørklæder er meget på tilbud rundt omkring (til 30-50 kr i zizzi fx!)

Så kan man tillade sig at købe en del!!

Hvis du KUN vil ahve et, ville jeg vælge det nederste.. Så kan du bruge det til alt, og du kan finde ud a om det med tørklæder lige er dig :)

Jeg har nok 50 tørklæder ;) Hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha - hvor er i sjove! Jeg har ALDRIG kunnet finde ud af set med tørklæder, så tør ikke rigtig gå helt bananas og bruge en masse penge på dem. Jeg har lagt det neutrale leopard møstrede i indkøbskurven på H&M det koster kun en 50er så det kunne jeg lige overkomme.

Så skal jeg bare lige gøre op med mig selv om jeg skal nøjes med det fra Asos ud over det, eller om jeg skal have det røde med (syntes det er lidt fint med de der similisten og så er jeg en "sucker" for rødt :rolleyes).

Så burde jeg i hvert fald være godt startet på mit tørklæde eventyr :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og øh lige et tillægsspørgsmål:

Hvordan pokker binder man dem så det ser godt ud?

Jeg har fået det vist 1 gang - men kan jeg huske hvordan det var? Nej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge det sidste fra H&M eller det fra asos. Jeg er dog ikke enig i at man ikke kan få for mange. Jeg er et par stykker, men bruger det samme hver gang. Når først man har det rette, behøver man ikke mange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og øh lige et tillægsspørgsmål:

Hvordan pokker binder man dem så det ser godt ud?

Jeg har fået det vist 1 gang - men kan jeg huske hvordan det var? Nej!

Køb et tube tørklæde. Der er ingen ender på så det skal bare vikles om halsen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb et tube tørklæde. Der er ingen ender på så det skal bare vikles om halsen ;)

Er det ikke noget med at man kan binde hjørnerne sammen og så bruge det ligesom et tube tørklæde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og øh lige et tillægsspørgsmål:

Hvordan pokker binder man dem så det ser godt ud?

Jeg har fået det vist 1 gang - men kan jeg huske hvordan det var? Nej!

Jeg elsker tørklæder til at pifte tøj op med og har brugt denne video fra youtube som inspiration

(kan ikke finde ud af, at lave links efter det nye BK) Hun har også 4 videoer, hvor hun viser det i langsom gengivelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er total vild med de to nederste, altså faktisk dem der ikke er leopard, men jeg er nok også gladest for sådan en romatisk tøsestil som jeg synes de har (især det fra hm).

Altså jeg binder på forskellige måder, det afhænger selvfølgelig meget af formen på tørklædet. Den klasiske herhjemme er (kun med aflange tørklæder) fold på midten, og tag om halsen sådan dobbelt, stik de to ender (som jo er sammen) igennem løkken i den anden ende, og færdig. De firkantede folder jeg til trekant og tager trekant foran på halsen, og så rundt med enderne og foran igen og binde, så knuden er enten over trekant (og du kan derved rynke det lidt) eller under trekant, alt efter hvad der lige passer bedst, og ikke får dig til at ligne at du har hagesmæk på. Jeg vil ALDRIG have trekanten omme på ryggen, det er for bedstemor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker tørklæder til at pifte tøj op med og har brugt denne video fra youtube som inspiration

(kan ikke finde ud af, at lave links efter det nye BK) Hun har også 4 videoer, hvor hun viser det i langsom gengivelse :)

Tak - genialt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er total vild med de to nederste, altså faktisk dem der ikke er leopard, men jeg er nok også gladest for sådan en romatisk tøsestil som jeg synes de har (især det fra hm).

Altså jeg binder på forskellige måder, det afhænger selvfølgelig meget af formen på tørklædet. Den klasiske herhjemme er (kun med aflange tørklæder) fold på midten, og tag om halsen sådan dobbelt, stik de to ender (som jo er sammen) igennem løkken i den anden ende, og færdig. De firkantede folder jeg til trekant og tager trekant foran på halsen, og så rundt med enderne og foran igen og binde, så knuden er enten over trekant (og du kan derved rynke det lidt) eller under trekant, alt efter hvad der lige passer bedst, og ikke får dig til at ligne at du har hagesmæk på. Jeg vil ALDRIG have trekanten omme på ryggen, det er for bedstemor ;)

Hæ hæ - jeg er så slet ikke til det tøsede prinsesse look :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan vise dig det på torsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan aldrig får for mange tørklæder! :D

Lidt inspiration:

e7c32db3d503e2153b539c232b50a1a1.jpg

18fca5de63d3444ef490f891761941d3.jpg

244ae358933b10d399f205b639b9e56e.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan vise dig det på torsdag ;)

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker tørklæder til at pifte tøj op med og har brugt denne video fra youtube som inspiration

(kan ikke finde ud af, at lave links efter det nye BK) Hun har også 4 videoer, hvor hun viser det i langsom gengivelse :)

Super link!! Elsker tørklæder, men har dem altid siddende på samme måde. Nu er der ny inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker tørklæder til at pifte tøj op med og har brugt denne video fra youtube som inspiration

(kan ikke finde ud af, at lave links efter det nye BK) Hun har også 4 videoer, hvor hun viser det i langsom gengivelse :)

Så kan jeg konstatere at jeg bruger European Loop metoden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en skuffe der er så fuld af tørklæder at den tigger mig om ikke at købe flere :D

Men det er da bare med at komme i gang, det tror jeg ikke du vil fortryde! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER