MrsMom

Ventetid efter mislykket IVF forsøg...

2 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har nu været igennem 2 IVF forsøg, hvor vi end ikke er nået til at få lagt æg tilbage. Jeg har lavet fine æg, men de har enten ikke blevet befrugtet eller delt sig.

Nu står vi her 3 dage efter sidste skuffelse og kan så vente på at mens kommer, men vi kan ikke melde os til nyt forsøg før ved næste mens igen, altså ikke den kommende.

Vi har begge gange kørt langt forløb og skal det også næste gang.

Mit spørgsmål til jer er så, om i også skulle vente til nr 2 mens før i kunne melde jer igen? Eller kunne i starte ved den næste?

Jeg tænker jo, når man kører langt forløb vil der jo alligevel gå 5 uger før jeg skulle starte på næsespray igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm. Efter begge de friske mislykkede forsøg jeg har haft (også lang protokol og også de to første forsøg) fik jeg mens meget tidligere end blodprøven, og fik derfor ikke lov til at melde mig til i den cyklus. Så ja, det skulle jeg, men det var pga uheldigheder, og ikke fordi man skulle vente. Anden gang ramte vi ovenikøbet ind i sommerferielukning, så der måtte vi vente en cyklus mere.

Men jeg er også blandt dem der synes ventetiden er det værste så forstår godt du er frustreret! Kan i ringe derind i morgen og spørge om i må gå i gang igen med det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER