MamatilJ&M

Tænder og feber?

10 indlæg i dette emne

Hvor længe har jeres børn haft feber op til tænder og hvor høj feber har de haft?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tror på det er tænder selvom feberen er højere end 38,5. Han bliver helt hysterisk hvis vi rører ved gummerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde 39,2 en aften, men har ikke haft feber i flere dage - maaske en dag op til decideret frembrud :)

Jeg tror ikke en pind paa en graense paa 38,5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah havde 39,2 en aften, men har ikke haft feber i flere dage - maaske en dag op til decideret frembrud :)

Jeg tror ikke en pind paa en graense paa 38,5...

Nej, det gør jeg heller ikke...

Men vi tror stadig på tænder selvom det er 2. aften med 39,2-3 stykker... Nu må vi se... Må ikke rigtig få lov at se. Han bliver så sur på mig når jeg forsøger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sp sagde at børn ikke fil feber af tænder.. men jeg har da altid hørt at de godt kan få feber og rød mås.. hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sp sagde at børn ikke fil feber af tænder.. men jeg har da altid hørt at de godt kan få feber og rød mås.. hmm..

Mit kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sp sagde at børn ikke fil feber af tænder.. men jeg har da altid hørt at de godt kan få feber og rød mås.. hmm..

Det har jeg også hørt, men det giver god mening at de faktisk godt kan, hvis jeg tænker på da min visdomstand brød igennem så var jeg da også halv sløv, jeg tog bare ikke temperaturen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om baby får feber eller ej ved tandfrembrud er veli bund og grund underordnet. Det vigtige i det at de for høj feber samtidig med er at man skal holde øje med baby om der er andet der spiller ind. Specielt i disse virus tider.

Synes da tit man efter en urolig periode får kigget i munden og kan tænke, nåh det var nok derfor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vigtigste er ogsaa, om barnets oevrige tilstand er god - Noah var jo ellers glad, veloplagt og havde appetit og drak, saa jeg taenkte slet ikke, at han maaske havde hoej feber, selvom han jo saa havde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER