Mynthe

Så spirer der liv et sted derinde

6 indlæg i dette emne

Jeg melder mig også på herinde. Vi er super glade herhjemme, samtidig med at vi ikke helt har forstået det endnu. (mine boobs har dog allerede ændret sig en smule, det er lidt som om at det første ydre tegn gør det mere virkeligt)

Foreløbig termin er d. 5. november.

Vi skal flytte her i midten af marts, og derfor også skifte læge. Jeg venter med det første lægebesøg til efter flytningen, tænker at det er en god anledning til at hilse på min nye læge. Graviditeten er hemmelig indtil vi er forbi uge 12/første scanning, så hvis du ved hvem jeg er så shh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det. Du skulle vel ikke tilfældigvis have haft samme brugernavn på bryllupsklar? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, der var det Mellie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så "kender" jeg dig ikke (man er vel nysgerrig) - håber alt går som det skal med din spire :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den gode nyhed...... Dejligt at der endelig er kommet nogle flere herinde under november termin.... :-)

Bliver hyggeligt at have nogle at følges med....

Har selv meget ømme bryster men det havede jeg også hele vejen gennem mine første 2 gravidter men til gengæld også det eneste rigtige tegn..... har aldrig rigtigt haft kvalme osv.... så krydser finger for denne omgang går lige så let som de første....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@snublefod

Jeg lurede vist også mere end jeg skrev, tak for din lykønskning, håber du også snart skal passe på en lille spire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER