kirk85

Ædeflip på mme

3 indlæg i dette emne

Jeg skal lige høre jer andre flaskemødre om I har oplevet at jeres børn pludselig får "ædeflip".

Lærke har en tendens til at spise rigtig meget fra eftermiddag og til omkring kl. 19, hun overstiger ikke den mængde hun må få om dagen, men der kan kun gå 1 - 2 timer mellem hendes måltider, og hun spiser rub og stub i flasken, hvis der havde været mere i, så havde hun nok også spist det. Hun får 200 ml pr. Gang og sp har sagt at hun max må få 1200 ml i døgnet, men helst 800-900 ml i døgnet fordelt på 5-6 flasker, men det kan vi slet ikke følge med på nu.

Jeg overvejer lige at prøve den gule allomin på hende, bare udeskifte et af måltiderne med den gule. eller skal jeg prøve at gå op i dosering om eftermiddagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Silas spiste også en lang periode med 2 timers mellemrum, og drak hele flasken og lidt til, da man siger de ikke må tømme, har jeg hørt... så vi lavede en slat ekstra, så vi var sikre på han havde fået nok... vi kørte også med 200 ml hver gang..

Min Sp sagde bare altid når jeg forhørte mig, at han skulle bare have til han var mæt.. men jeg har hørt mange herinde som har fået et loft på hvor meget de må få... så det skulle ikke undre mig om det var min Sp der ikke er helt amindelig... ;)

nu bliver han snart 7 mdr, og gider næsten ikke drikke MME af sin flaske mere(tidligt synes jeg) til gængæld kan han spise grød så det står efter.... han har en meget god appetit... :)

Der sker jo sikkert ikke noget ved at prøve den gule allomin.. men jeg synes i første omgang du skal prøve at give hende lidt mere der om eftermiddagen.. Så hun ikke tømmer flasken med så der er en sjat tilbage når hun ikke vil have mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg sige at tille herindefra og Jeg har SPer fra samme team og den ene giver loft på den anden gør ikke. Men det er vist noget med nyrerne hvis det overstiger 1200 ml i døgnet bliver de belastet. Men indtil hun når det vil jeg ikke være bekymret, men give lidt mere Og se om hun ikke mættes. At hun får rigtig meget en enkel gang sker der intet ved, det kommer højst retur :P og så kan du se om ikke det hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER