ildtiger

Hvordan går det med jer andre ???

14 indlæg i dette emne

Jeg er i dag 17+4

Ved mig går det fint mærker stadig flere og flere bobler og lidt smølfespark indimellem.....finder baby med min angelsound når jeg er urolig.....men er godt nok træt selvom jeg spiser jernpiller kunne sove hele tiden (gaaaab)

Vil lige tilføje at maven vokser også her men syntes også selv jeg ligner en der bare har spist for meget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 16+2 i dag.

Min kvalme er aftagende, men jeg har stadig madlede i stor stil, og har kastet op de sidste 3 dage.

Jeg har siden i søndags haft en del smerter i maven (ligamentsmerter?), men har ikke blødt eller andet. Håber dog snart det går over.

Trætheden er så småt aftaget. Sover ikke længere i toget, og orker at hjælpe lidt mere tilherhjemme ;)

Maven vokser, og jeg kan tydeligt mærke den. Er også begyndt at få kommentarer om det. Synes dog stadig den bare ligner en tyk mave ;) vægten siger stadig minus 6 kg. fra før-graviditetsvægten. Den har faktisk været ret stabil den seneste måned mener jeg det er.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en befrielse næsten at være af med kvalme/opkast (dukker nu kom op en gangimellem) ^_^

Synes også maven begynder at vokse nu, og begynder også at få kommentar om det :) Men synes dog stadig bare jeg ser tyk ud- glæder mig til den bliver lidt mere rund ;)

Lige et sidespring - får i også konstant kommentaren: "hvordan går det med mavsen"? synes det er en ret irriterende standardkommentar, som man bare får fra ALLE <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 17 +0 og har det fantastisk. Jeg har en del dage, hvor jeg går tidligt i seng, men har slet ikke den altopslugende træthed jeg havde i starten :)

Maven vokser, synes godt nok bare jeg ser tyk ud :P Glæder mig til den bliver lidt pænere.

Et par uger til MD :yay Uh, jeg håber vi kan se køn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 15 + 1 og føler mig som en kæmpe. Maven er stor og rund. Vægten tør jeg slet ikke stige på!!

Det svinger op og ned med træthed og har i næsten 3 uger været nedlagt af influenza. Meeeeen JEG ELSKER AT VÆRE GRAVID og jeg kommer til at savne det helt vildt :)

Mærker i øjeblikket en del rumsteren og begyndelsen til de dejlige bobler og bitte små spark :glad

Der er en verden til forskel fra min første graviditet til denne, og nu forstår og mærker jeg glæden ved at vente og glæden ved at være så heldig, at gå rundt med vores eget lille mirakel i maven :7himmel

Vi har bestilt en kønsscanning i morgen i Fredericia, og det er ikke til at holde ud at vente, bare så spændende :) . Vi har tilsammen 4 drenge og vi tror begge at der er en lille pige i vente denne gang. Det er fuldstændig ligemeget om der kommer en pige eller en dreng.....bare baby er sund og rask.....men dælme spændende alligevel!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu 15 + 1 og føler mig som en kæmpe. Maven er stor og rund. Vægten tør jeg slet ikke stige på!!

Det svinger op og ned med træthed og har i næsten 3 uger været nedlagt af influenza. Meeeeen JEG ELSKER AT VÆRE GRAVID og jeg kommer til at savne det helt vildt :)

Mærker i øjeblikket en del rumsteren og begyndelsen til de dejlige bobler og bitte små spark :glad

Der er en verden til forskel fra min første graviditet til denne, og nu forstår og mærker jeg glæden ved at vente og glæden ved at være så heldig, at gå rundt med vores eget lille mirakel i maven :7himmel

Vi har bestilt en kønsscanning i morgen i Fredericia, og det er ikke til at holde ud at vente, bare så spændende :) . Vi har tilsammen 4 drenge og vi tror begge at der er en lille pige i vente denne gang. Det er fuldstændig ligemeget om der kommer en pige eller en dreng.....bare baby er sund og rask.....men dælme spændende alligevel!!

Hvor er du heldig, I skal til kønsscanning i morgen :glad Det er da bare så spændende!

Jeg kan godt følge dig i det med at være mere afslappet i graviditeten, efter at have prøvet det før. Desværre "glemmer" jeg det også ofte. Har allerede lidt dårlig samvittighed overfor den lille ny. Men ved jo godt, det bliver helt anerledes når den kommer :balloons

Glæder mig til at høre hvad I skal have :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering herfra :)

Vi skal have en dreng!! :7himmel Og han var bare så fin og dejlig :)

Vi kan herfra varmt anbefale en scanning ved jordemoder.dk, de var så søde, og det virkede til, at fagligheden var i top :)

Så status er, at vi til august har 5 dejlige drenge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering herfra :)

Vi skal have en dreng!! :7himmel Og han var bare så fin og dejlig :)

Vi kan herfra varmt anbefale en scanning ved jordemoder.dk, de var så søde, og det virkede til, at fagligheden var i top :)

Så status er, at vi til august har 5 dejlige drenge :)

Stort tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med endnu en dreng :)

Jeg sidder lige nu og venter på en scanning. Synes min mave er blevet lille, og livmoderen har flyttet sig, så blev helt nervøs og har nu booket tid til en scanning 11.15... Håber alt er ok derinde!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med endnu en dreng :)

Jeg sidder lige nu og venter på en scanning. Synes min mave er blevet lille, og livmoderen har flyttet sig, så blev helt nervøs og har nu booket tid til en scanning 11.15... Håber alt er ok derinde!

(null)

Åh nej, håber alt er som det skal -og det er det garanteret :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille opdatering herfra :)

Vi skal have en dreng!! :7himmel Og han var bare så fin og dejlig :)

Vi kan herfra varmt anbefale en scanning ved jordemoder.dk, de var så søde, og det virkede til, at fagligheden var i top :)

Så status er, at vi til august har 5 dejlige drenge :)

TILLYKKE med den lille dreng :loveshower Vi blev også scannet i Fredericia, og helt enig, kan helt klart anbefales :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med endnu en dreng :)

Jeg sidder lige nu og venter på en scanning. Synes min mave er blevet lille, og livmoderen har flyttet sig, så blev helt nervøs og har nu booket tid til en scanning 11.15... Håber alt er ok derinde!

(null)

Håber alt er ok :biglove Mht mavens størrelse, varierer det så ikke fra dag til dag? Synes nogen dage er min mave mindre end andre dage og omvendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt ok, jeg opdaterer lige mig graviditetstråd i aften :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt ok, jeg opdaterer lige mig graviditetstråd i aften :)

(null)

:yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER