Guest Britta H

Kløe

6 indlæg i dette emne

Hold da op hvor er min krop begyndt at klø Og jeg havde da nok aldrig forestillet mig, hvor meget det kan klø under mine fødder.

Jeg har læst lidt om det her graviditetskløe og det er just ikke kun glad læsning. Jeg kan se at leverbetinget graviditetskløe er meget sjældent og det sikkert ikke betyder noget min kløe men man bliver da nu lidt bekymret over at læse om det

Jeg har allerede en tid ved lægen på torsdag men ved ikke om jeg skal vente til torsdag eller jeg skal prøve at få en tid allerede i morgen, også får at slippe af med bekymringerne.

Jeg har heller ikke mærket så meget liv de sidste dage og har endnu i dag ikke mærket liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik leverbetinget graviditetskløe - selvom jeg bare regnede med at det var normal uro og kløe. Men nej. Mine levertal var "skæve".

Stod jeg i din situation igen, ville jeg tage til læge hurtigst muligt, i det mindste for at få afklaring :) Jeg krydser alt for at det ikke er noget alvorligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige at du skal tag til lægen hurtigst muligt... Min veninde har leverbetinget graviditetskløe og der klør det meget under hendes fødder osv...

Så prøv om du ikk kan få en tid tidligere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snakket med en jordmoder og jeg skal i morgen tidlig op på sygehuset og have taget en blodprøve for at se om jeg har leverbetinget graviditetskløe.

De har målt en kurve på lillemanden og han har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du får tjekket op på det ;)

Jeg har også kløet som en sindsyg gennem mine graviditeter, men ikke noget af betydning, udover det var vildt irriterende :)

Håber der ikke er noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hvade leverbetinget graviditetskløe med Noah og det var virkelig virkelig ikke sjovt

Skynd dug at få det tjekket for der findes jo medicin imod det hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER