mille1981

Barnevognsjungle...

6 indlæg i dette emne

Selvom der endnu er ½ år til termin er jeg så småt begyndt at gå i barnevognstanker. Og jeg synes bare det er en jungle! Vi skal kun have 1 barn, så vi behøver ikke at købe en der partout skal kunne holde til 2 børn. Den skal være nem at klappe sammen, og skal kunne være i en Ford Fiesta. Og så behøver den ikke koste en bondegård...

Jeg har prøvet at søge lidt på de forskellige, men synes bare der kommer gamle, negative historier op om både Brio, Emaljunga og Trille. Vil gerne have en Odder x-dream, men de koster jo bare kassen... (har heller ikke testet om den kan være i bilen, men det tror jeg...)

Og skal man egentlig købe en alm. eller en kombivogn? Jeg ANER jo ikke om baby vil/skal sove ude til den er 3 år, og hvis man har behovet, kunne man måske blot finde en brugt, billig barnevogn den kan sove i når den vokser ud af kombivognen?

Er I andre begyndt at tænke over valg af barnevogn, eller ved I bare hvad I skal have?

Kom meget gerne med gode/dårlige erfaringer, så jeg har et eller andet at forholde mig til... :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er kommet så langt at jeg ved vi skal have en Brio :) Så jeg er da kommet et stykke ;) Grunden til vi skal have en Brio er at sådan en havde vi til storebror, og den var vi ovenud tilfredse med- den har langt liggemål (og det syntes jeg er en fordel da jeg satser på at baby sover i den til den er 3 år) Også spillede prisen også en stor roller sq for nærig til at give 8-9000 for en barnevogn, det er en brugsting som skal kunne live beskidt osv.. Den gamle er desværre blevet fugtskadet, så den er røget ud.. Så enten skal vi have en helt ny - eller så finder jeg en brugt, vi skal kun have det her barn, så syntes sq det er meget at skal ud og købe en helt ny.. men nu må vi se hvad det ender med..

Ved ikke om du blev meget klogere?? Men det var mit indspark :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kigget lidt på Brio, og var egentlig faldet for Brio Kompakt plus, da den er let at pakke sammen, og har et ok liggemål - men den synes jeg bare ikke man kan købe længere?! Så kan vi selvfølgelig kigge brugt, men der synes jeg heller ikke jeg kan finde det store udvalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi en brio sport fra storebror som den ny skal bruge :) William bruger den ikke i dagplejen mere og heller ikke herhjemme. Han sover bedst indendørs nu.

Vi har været super tilfredse med den. Det eneste minus var vi købte den i sort og kalechen er falmet lidt. Men der var ikke flere i andre farver på tilbud mere, de havde kun denne ene tilbage. Vil ellers gerne have haft den i grøn :). Men den er på ingen måde slidt og ingen rust eller noget .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi en brio sport fra storebror som den ny skal bruge :) William bruger den ikke i dagplejen mere og heller ikke herhjemme. Han sover bedst indendørs nu.

Vi har været super tilfredse med den. Det eneste minus var vi købte den i sort og kalechen er falmet lidt. Men der var ikke flere i andre farver på tilbud mere, de havde kun denne ene tilbage. Vil ellers gerne have haft den i grøn :). Men den er på ingen måde slidt og ingen rust eller noget .

En falmet kaleche er vist lige til at klare ;) Jeg tror helt sikkert vi skal kigge på nogle Brio-vogne. Har fundet en brugt kompakt til 2.000, men manden er ikke klar til at shoppe barnevogn endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ihvertfald rigtig glad for vores brio. :) og selvom den er på lufthjul og vi bor ned af en grusvej er det yderst få gange den har været punkteret :) men de punkterfri dæk er nu smarte ! Det er der på vores brio klapvogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER