Mette

Dele voksendyne i flere små dyner?

8 indlæg i dette emne

Har læst flere steder at det er billigt at dele en voksendyne op i en juniordyne og to babydyner. Man skulle blot sy først og derefter klippe mellem de to syninger, men gør i det på symaskine!? Jeg kan på ingen måde sy dynen tværs over for dynen fylder da for meget til at det kan lade sig gøre på maskine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps, her er det gjort på symaskine bare en ligeud søm, og så er der syet med overlockeren bagefter. Skub indholdet lidt til siderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også bare halveret en almindelig god dyne og på den måde lavet en god juniordyne, og halveret den anden halvdel en gang til, for at lave to babydyner, som nok nærmere blive til hovedpuder til koreatrolden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så må det jo prøves, kan bare slet ikke se hvordan jeg får proppet en halv dyne ind i symaskinen så jeg kan sy langs midten - men hvis I kan kan jeg jo nok også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så må det jo prøves, kan bare slet ikke se hvordan jeg får proppet en halv dyne ind i symaskinen så jeg kan sy langs midten - men hvis I kan kan jeg jo nok også :)

Hvis det lykkes dig må du lige sige til! Har nemlig tænkt på det samme :) Har dog ikke lige nogem symaskine :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det lykkes dig må du lige sige til! Har nemlig tænkt på det samme :) Har dog ikke lige nogem symaskine :D

Det er heller ikke noget jeg selv kaster mig ud i ;) får min mor til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du måske lave nogle grove sting først, klippe og så sy?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du måske lave nogle grove sting først, klippe og så sy?

ja det kan jo også være en mulighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER