Guest M's mor

HJÆLP!!!!!

1 indlæg i dette emne

Jeg har to ting jeg har brug for hjælp til.

Nr 1: madison har altid æret god til at blve puttet i sin egen og er som regel faldet hurtig i søvn, det gør hun egentlig også nu, men der går en time så vågner hun og er dybt ulykkelig. Hun vil overhovedet ikke blive i hendes seng. Og tårerne triller ned af hendes kinder.. Vi tager hende så med os i stuen. Og når der er gået lidt prøver vi at putte igen. Men en af os skal sidde i hendes værelse, ellers bliver hun ked af det. Og det kan tage mellem en halv til en hel time før hun endelig sover. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. Hun sover på eget værelse. Og tanken har strejfet mig om hun skal ind til os igen. Måske bare i fod enden af vores seng frem for ved siden af mig.

Hun har lige været syg hvor hun startede med at ære snottet og hoste for derefter at få mellemørebetændelse. Min mor mener at hun derfor måske har brug for lidt ekstra tryghed, og det hun får om dagen er ikke nok. Men hvad pokker skal vi gøre??

Sengebunden er sænket men det har vel ikke noget at sige.

Nr 2: i mens hun har været syg har hun kun ville have flaske, og det har hun så selvfølgelig fået. Sp sagde at så skulle hun nok når hun var frisk begynde at spise rigtig igen. Men hvad er rigtig så lige. For før hun blev syg spiste hun aldrig nok til at blive mæt. Hun får øllebrød til morgenmad og kød og kartoffel mos til aften, eller hvad vi nu lige får. Men hun gider ikke spise ret meget. Hun har endda fået lov til at sidde med det selv, men intet hjælper. Nu vil vi så indføre rugbrød til frokost. Men jeg synes godt nok det er røv besværligt. Og man bliver små frustreret over hun intet vil tage. Men aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg tilbyder hende forskelligt mad og vender hun hovedet væk presser jeg hende selvfølgelig ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER