Venter spændt på 2 streger

Ægg Hvornår ;)

5 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Jeg havde sidst mens den 30 eller 31 januar ;) Min cyklus er på 28 dage. Jeg har regnet frem til at min ægløsning vil være den 13 eller 14 februar. ;) Er det korrekt regnet ud ;) Er jeg mere frugtbar op til æggeløsningen. ;) Håber i kan hjælpe mig ;) Hilsen Maria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Allesammen.

Jeg havde sidst mens den 30 eller 31 januar ;) Min cyklus er på 28 dage. Jeg har regnet frem til at min ægløsning vil være den 13 eller 14 februar. ;) Er det korrekt regnet ud ;) Er jeg mere frugtbar op til æggeløsningen. ;) Håber i kan hjælpe mig ;) Hilsen Maria

Det lyder ikke helt galt, men man kan vel ikke vide det helt præcist med mindre man er meget regelmæssig, så du kan jo evt. teste ægløsning og/eller morgentemperatur for at være sikker på at vide, hvornår du har ægløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en æg test for ca en time siden og den var en lyserød svag streg der på. ;') Er det et godt tegn på at æggeløsningen snart finder sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en æg test for ca en time siden og den var en lyserød svag streg der på. ;') Er det et godt tegn på at æggeløsningen snart finder sted

Det kunne det være, men nr. 2 streg skal være lige så tydelig som kontrolstregen for, at den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER