Guest

Fondant kage FORSLAG SØGES!

3 indlæg i dette emne

Jeg har sat mig for selv at lave sønnens fødselsdagskage i år, og det skal være af fondant.

Men jeg mangler virkelig forslag til hvad fyld der vil være et hit + nogle opskrifter på nogle gode lagkagebunde dertil.

HELP HELP HELP PIGER :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På min blog toomuchtulle har jeg nogle forskellige forslag :)

Der er billeder, guides og indkøbslsiter til dem - samt video til den ene af dem hvis man følger linket.

-Video og step by step guide til denne: kage i to lag (lavet til bryllupsklar.dk)

-Forslag til let lækker pynt: Bærkage

-Min bryllupskage med indkøbsliste (til enkelt kage) og opskrift på bunde: bryllupskage

Og bare fordi nogen af dem er i flere lag kan de jo sagtens laves i kun en enkelt etage. meget nemme opskrifter jeg har brugt hver gang :)

Når det er til børn tænker jeg det skal være noget børn kan lide - som fx tobleronecreme og jordbærcreme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min blog toomuchtulle har jeg nogle forskellige forslag :)

Der er billeder, guides og indkøbslsiter til dem - samt video til den ene af dem hvis man følger linket.

-Video og step by step guide til denne: kage i to lag (lavet til bryllupsklar.dk)

-Forslag til let lækker pynt: Bærkage

-Min bryllupskage med indkøbsliste (til enkelt kage) og opskrift på bunde: bryllupskage

Og bare fordi nogen af dem er i flere lag kan de jo sagtens laves i kun en enkelt etage. meget nemme opskrifter jeg har brugt hver gang :)

Når det er til børn tænker jeg det skal være noget børn kan lide - som fx tobleronecreme og jordbærcreme :)

Tusind tak - så har jeg lidt at gå i krig med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER