Betty87

Har brug for at nogen siger det er normalt!?

12 indlæg i dette emne

Har lige haft en del brunt udflåd!! Panikker ret meget og er bange for at miste!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay.. Er ret nervøs!! Men rart at vide at det stadig er muligt med bebs til oktober!!

Men er det normalt at opleve?!

Jeg har ingen smerter og testede positiv imorges!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt, og uanset hvad det betyder for dig, så kan du hverken gøre fra eller til hvis noget går galt.

Men rolig nu, din krop skal os lige vænne sig til du er gravid :)

Bliver det til frisk blod eller synes du det pludselig er meget osv...så kontakt din læge og forhør dig ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er normalt! Jeg havde det i 5+x og 12+x. Men det er ikke spor rart :kiss

Proev at slappe af og taenke positivt. Jeg lagde mig paa sengen med haanden paa nederste del af maven og den anden paa brystet. Benene boejede og knaeene ud til siden og slappe heeeelt af i understellet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det de første 15 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 % af gravide oplever at bløde i graviditeten uden det gør noget....... Jeg oplevede det i begge mine, MEGET første gang, og en lille smule anden gang.... Og jeg har to sunde drenge i dag :kram2

Så du skal ikke panikke,fordet er der ikke grund til :kram2

(Dermed ikke sagt at det ikke kan være dårligt, eller at noget er sikkert..... Men det er ikke nødvendigvis forfærdeligt at bløde lidt, så der er grund til at være positiv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede egentligt jeg fik menstraution (4+3), helt frisk blod, temmelig meget. Dog kun i 1 dag, jeg var så gravid. Og det er jeg altså stadig ;)

Håber for dig at der ikke sker noget, tror det bedste du kan gøre er at slappe af og forsøge at tænke på noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres besvarelser!! Har fået lidt mere ro på!! Men så må jeg jo bare se dagene an!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det endelig onsdag morgen og der har ikke været mere brunt udflåd siden igår! Puha.. Jeg har sovet meget uroligt i nat fordi jeg har været bekymret for om jeg ville vågne op til mere blod og evt frisk blod! Men heldigvis har der ikke været mere!!

Men så havde i jo nok ret piger (som sædvanligt, når man får et mindre panikanfald).. Det er godt jeg har BK ellers var jeg jo nok gået fra forstanden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt naturligt at du blev bange, det er jeg godt nok også blevet hver eneste gang jeg oplevede blødning, hvilket var lidt for tit efter min smag :(

Igen, brunligt er altid langt bedre end frisk, så er det gammelt så hvad end grunden er det stoppet igen. Der vil ikke være noget hjerteblink at se endnu ved en scanning, men hvis du bløder igen eller er meget urolig ville jeg da prøve at blive henvist til en scanning efter 6+ eller selv købe mig til en. Vi var til en efter min 2. blødning ved 6+5 tror jeg og det gav en helt utrolig lettelse at se at den levede :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan godt være at det vil give lidt ro!! Men nu må vi se om det sker igen!! Jeg bliver bare så bange for at skulle miste og kan slet ikke holde det ud, men føler mig egentlig ok tryg nu, fordi der ikke er kommet mere! Det var egentlig en almindelig mængde udflåd bare med lidt blod i!! Men det er jo også nemmere at se rationelt på det bagefter!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt skræmmende, men tror det er positivt, at det var en så forholdsvis lille mængde. Jeg er sikker på, din spire klynger sig rigtig godt fast derinde. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER