Guest M's mor

Tror jeg skal en tur mere til lægen

22 indlæg i dette emne

I december var jeg på sygehuset og få fjernet en slimhinde da jeg havde meget ondt ved sex og brug af tampon.

Vi har en gang siden haft sex hvor det ikke gjorde ondt (ja sex er sku ikke lige det der er overskud for tiden, at sove trækker meget mere ). Nå men i går skulle jeg så bruge tampon og det gik fint at føre den op, men da jeg skulle have den ud sved det lidt. Nå jeg skulle ikke nyde noget af at prøve igen så jeg ventede til i dag og i dag gjorde det også ondt at føre den op. Så er jeg godt klar over jeg sikkert har endnu et problem. Hvor jeg bare ikke orker at skulle op til lægen igen og vente på en ny tid osv,

Kunne være man skulle prøve sex en dag og se om det er det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nu kan jeg ikke lade være med at tænke om det også er en generende slimhinde der er i vejen her.

Her gør det såååå ondt at fjerne en tampon igen. Og sjovt er det heller ikke omvendt, så jeg bruger nødig tamponer som ellers er mit fortrukken.

Hvordan forgår sådan et indgreb?

Håber ellers det går bedre og du ikke har ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, har også lidt en del af smerter ved sex, hos mig var det dog muskulaturen som var blevet lidt slap i det. Senere begyndte det dog også at bløde og efter (alt for mange) lægebesøg fik jeg konstateret celleforandringer. Det var dog ret mildt og kunne klares ved en frysepodning. Så jeg kan levende sætte mig ind i at du ikke orker at skulle gennem det tovtrækkeri som der kan være ved lægen <_<

Kom du ind på en klinik da du fik fjernet slimhinden? Måske kunne du ringe direkte til dem?

Men ellers lyder det da som en plan med at forsøge sex ;) Det var da et forsøg min mand ikke ville sige nej til ;)

Held og lykke :kram

Uha det lyder ikke rart.

Jeg har lige fået taget prøve til celleforandringer og alt er som det skal.

Jeg var først ved 8 ugers undersøgelse men hun kunne ikke gennemføre ren grundet smerter. Tre mdr senere kom jeg igen og det var det samme men hun kunne se det var slimhinden. Hun kunne selv fjerne den men synes jeg skulle til Randers sygehus. Jeg blev lokal bedøvet og så skar hun den af. Lokal bedøvelsen gjorde ondt men ikke selve indgrebet.

Min kæreste siger heller ikke nej til sex, men jeg føler kun for at kunne få lov at sove ;) jeg ligger og tænker på hvor meget eg kunne havesovet hvis ikke vi havde sex ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nu kan jeg ikke lade være med at tænke om det også er en generende slimhinde der er i vejen her.

Her gør det såååå ondt at fjerne en tampon igen. Og sjovt er det heller ikke omvendt, så jeg bruger nødig tamponer som ellers er mit fortrukken.

Hvordan forgår sådan et indgreb?

Håber ellers det går bedre og du ikke har ondt.

Da jeg fik fjernet slimhinden blev jeg lokal bedøvet, derefter skar lægen den over og fjernede den og det var det. Jeg havde ikke ondt bagefter og blødte kun på første dagen.

Jeg tænker så at det denne gang gør ondt på en anden måde. Jeg blev syet tre eller fire steder indvendigt da jeg havde født, da Madison havde en strittende finger på vej ud. Så måske det er i den forbindelse.

Det er også mit fortrukne. Hader bind føler det konstant går igennem. Men det underlige er at første dagen gjorde det ikke ondt at indføre men kun at tage ud. Jeg tænker om noget indvendigt kan være ændret så man skal bruge en mindre str?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det lyder ikke rart.

Jeg har lige fået taget prøve til celleforandringer og alt er som det skal.

Jeg var først ved 8 ugers undersøgelse men hun kunne ikke gennemføre ren grundet smerter. Tre mdr senere kom jeg igen og det var det samme men hun kunne se det var slimhinden. Hun kunne selv fjerne den men synes jeg skulle til Randers sygehus. Jeg blev lokal bedøvet og så skar hun den af. Lokal bedøvelsen gjorde ondt men ikke selve indgrebet.

Min kæreste siger heller ikke nej til sex, men jeg føler kun for at kunne få lov at sove ;) jeg ligger og tænker på hvor meget eg kunne havesovet hvis ikke vi havde sex ;)

Man kan da have sex på alle tider af døgnet. Det behøver vel ikke gå ud over din sovetid. Bare en tanke. Det er vigtig at være kærester og ikke kun forældre og tror derfor Dexter vigtig at finde en løsning.

Men kan godt forstå du distancerer dig når det gør ondt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg fik fjernet slimhinden blev jeg lokal bedøvet, derefter skar lægen den over og fjernede den og det var det. Jeg havde ikke ondt bagefter og blødte kun på første dagen.

Jeg tænker så at det denne gang gør ondt på en anden måde. Jeg blev syet tre eller fire steder indvendigt da jeg havde født, da Madison havde en strittende finger på vej ud. Så måske det er i den forbindelse.

Det er også mit fortrukne. Hader bind føler det konstant går igennem. Men det underlige er at første dagen gjorde det ikke ondt at indføre men kun at tage ud. Jeg tænker om noget indvendigt kan være ændret så man skal bruge en mindre str?

Jeg bruger Tampax super, så det kan godt ske jeg skulle bruge nogle der ikke er så kraftige igen. Har bare før været nødvendigt for ellers går ALT igennem, og det har på visse punkter ikke ændret sig.

Men kan jo blive nød til at prøve, for det er ikke en rar fornøjelse ellers.

Det i hvert fald værd at prøve, inden man lige går til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan da have sex på alle tider af døgnet. Det behøver vel ikke gå ud over din sovetid. Bare en tanke. Det er vigtig at være kærester og ikke kun forældre og tror derfor Dexter vigtig at finde en løsning.

Men kan godt forstå du distancerer dig når det gør ondt.

:kram

Det ved jeg godt, men jeg er så blufærdig så det skal foregå når det er mørkt, og det er blevet rigtig slemt efter fødslen. Jeg kan slet ikke have han skal røre eller se mn mave, og det hjælper jo ikke på det.

Men har bare slet ikke haft energien til det de sidste mdr for har følt jeg virkelig har manglet min søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Tampax super, så det kan godt ske jeg skulle bruge nogle der ikke er så kraftige igen. Har bare før været nødvendigt for ellers går ALT igennem, og det har på visse punkter ikke ændret sig.

Men kan jo blive nød til at prøve, for det er ikke en rar fornøjelse ellers.

Det i hvert fald værd at prøve, inden man lige går til lægen.

Sådan har jeg det også. Har nogen gange endda været så bange for det skulle å igennem at jeg både har tampon og bind på. Det er jo helt vildt.

Men vi skal vist begge have købt nogle mindre. Jeg er vant til at bruge de blå ob, g de har passet fint i hele menstruationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg godt, men jeg er så blufærdig så det skal foregå når det er mørkt, og det er blevet rigtig slemt efter fødslen. Jeg kan slet ikke have han skal røre eller se mn mave, og det hjælper jo ikke på det.

Men har bare slet ikke haft energien til det de sidste mdr for har følt jeg virkelig har manglet min søvn.

Chemise/pæn undertrøje! Dækker maven og tager af for eventuelle lækkende bryster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også. Har nogen gange endda været så bange for det skulle å igennem at jeg både har tampon og bind på. Det er jo helt vildt.

Men vi skal vist begge have købt nogle mindre. Jeg er vant til at bruge de blå ob, g de har passet fint i hele menstruationen.

Det dur bare slet ikke, tror jeg må drøfte det med lægen når jeg skal ind til ham her næste gang. Øv også, men heldigvis kostede de nye og mindre tamponer ikke andet end 26 kr så billigt sluppet nu når det viser sig det ikke går.

Jahh det kan være helt vildt. Kan huske min mor i skolentiden, måtte holde mig hjemme hele ugen jeg havde mens fordi jeg tillige havde så ondt.

Og tror da lige der er gået teen i det igen, det lige før ens krop har glemt det skulle man tro.

Før havde jeg jo bare p-stav og der gik der længeee imellem og slet ikke i samme grad.

Så måske er der noget "galt" der, så jeg tror lige jeg vil tage en snak med den læge. Måske er der en slimhinde der driller.

Fik taget celleskrab til 8 ugers undersøgelse, og der var intet, så det kan ikke være det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chemise/pæn undertrøje! Dækker maven og tager af for eventuelle lækkende bryster!

Jeg håber ikke mine bryster lækker, så er der noget galt ;)

Men min kæreste er sådan en der godt kan lide hud så det skal jo af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det dur bare slet ikke, tror jeg må drøfte det med lægen når jeg skal ind til ham her næste gang. Øv også, men heldigvis kostede de nye og mindre tamponer ikke andet end 26 kr så billigt sluppet nu når det viser sig det ikke går.

Jahh det kan være helt vildt. Kan huske min mor i skolentiden, måtte holde mig hjemme hele ugen jeg havde mens fordi jeg tillige havde så ondt.

Og tror da lige der er gået teen i det igen, det lige før ens krop har glemt det skulle man tro.

Før havde jeg jo bare p-stav og der gik der længeee imellem og slet ikke i samme grad.

Så måske er der noget "galt" der, så jeg tror lige jeg vil tage en snak med den læge. Måske er der en slimhinde der driller.

Fik taget celleskrab til 8 ugers undersøgelse, og der var intet, så det kan ikke være det.

Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at få det tjekket. Og er det slimhinden så gør det ikke ondt at få ordnet. Kun lokalbedøvelsen. Men det er jo små ting i forhold til de gener man har. Og lægen kan fjerne slimhinden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke mine bryster lækker, så er der noget galt ;)

Men min kæreste er sådan en der godt kan lide hud så det skal jo af

Jeg har ikke læst så meget, så jeg havde ikke styr på, om du evt hørte til det ammende folk;-)

Tjah, de fleste mænd kan også godt lide at kunne se :-) Men hvis alternativet er, at man ikke får knaldet, såeh... ;-).

Mænd er nu i øvrigt også sjældent så kritiske, som vi selv er O:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke mine bryster lækker, så er der noget galt ;)

Men min kæreste er sådan en der godt kan lide hud så det skal jo af

Det er en barriere som skal overvindes, nemlig dit selvværd.

Din mand synes sikkert at du er den mest sexede kvinde i verden uanset om du ikke kan lide din mave.

Jeg har selv et kæmpe hul ift min krop og selvværd. Har et forkert selvbillede samt at det ikke hjalp at min x var god til at nedgøre mig og siger at hende og hende var mere sexet end mig, og gid jeg var den og den.

Men sagen er at min nuværende kæreste får mig til at føle mig sexet. Han fortæller mig hvorfor han synes jeg er den mest sexede i hans øjne.

Så få din mand på bane, for selvom du måske mener du er i energi underskud, så kan sex faktisk give dig mere end du bruger. Altså du får mere energi og overskud fordi du så efter noget tid ikke føler dig så usexet længere :)

Samt at det er utrolig vigtigt at komme i gang og ikke bare gøre det for at få det overstået.

Få ham til at fortælle dig hvor sexet du er, og hvad der tiltrækker ham ved dig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke læst så meget, så jeg havde ikke styr på, om du evt hørte til det ammende folk;-)

Tjah, de fleste mænd kan også godt lide at kunne se :-) Men hvis alternativet er, at man ikke får knaldet, såeh... ;-).

Mænd er nu i øvrigt også sjældent så kritiske, som vi selv er O:-)

Det er selvfølgelig rigtig nok. Hader at indrømme det men jeg har slet ikke lyst til sex. Og lysten har ikke været der siden jeg fødte. Tror vi har haft sex ti gange på 8 mdr. Og det har ofte æret fordi jeg har synes jeg ikke kunne være bekendt at sige nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en barriere som skal overvindes, nemlig dit selvværd.

Din mand synes sikkert at du er den mest sexede kvinde i verden uanset om du ikke kan lide din mave.

Jeg har selv et kæmpe hul ift min krop og selvværd. Har et forkert selvbillede samt at det ikke hjalp at min x var god til at nedgøre mig og siger at hende og hende var mere sexet end mig, og gid jeg var den og den.

Men sagen er at min nuværende kæreste får mig til at føle mig sexet. Han fortæller mig hvorfor han synes jeg er den mest sexede i hans øjne.

Så få din mand på bane, for selvom du måske mener du er i energi underskud, så kan sex faktisk give dig mere end du bruger. Altså du får mere energi og overskud fordi du så efter noget tid ikke føler dig så usexet længere :)

Samt at det er utrolig vigtigt at komme i gang og ikke bare gøre det for at få det overstået.

Få ham til at fortælle dig hvor sexet du er, og hvad der tiltrækker ham ved dig.

:kram

Jeg havde en x lige som din, og min kæreste er også som din er nu. Det betyder rigtig meget at få at vide, men samtidig så vejer jeg for meget. Mangler at tabe ti kg efter fødslen plus i hvert fald yderligere tyve kg. Og det er noget der går mig på. Og måske uden jeg er klar over det virker det nok også min lyst til at være intim med min kæreste. Men samtidig kan jeg heller ikke finde lysten til sex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en x lige som din, og min kæreste er også som din er nu. Det betyder rigtig meget at få at vide, men samtidig så vejer jeg for meget. Mangler at tabe ti kg efter fødslen plus i hvert fald yderligere tyve kg. Og det er noget der går mig på. Og måske uden jeg er klar over det virker det nok også min lyst til at være intim med min kæreste. Men samtidig kan jeg heller ikke finde lysten til sex.

Selvom du synes du vejer for meget, så synes han sikkert at du er mega sexet, fordi du er dig :kram

Lysten kommer, når du kommer igang. Det kender jeg fra mig selv. Istedet for at fokusere på dig selv og din krop næste gang, så prøv at fokusere på nydelsen, på din mand. Altså flyt fokus :)

Jeg har selv vejet alt for meget (55 kg) og føler mig stadig stor, så ved hvordan det påvirker humøret og lysten.

Man skal tvinge sig selv igang og tvinge tankerne væk fra det negative. Efter noget tid så kommer lysten naturligt igen, når man som os har søde tålmodige kærester, og ikke fjolser som vores xer.

Da jeg gik fra min x, var jeg overbevist om at jeg var en af de der aseksuelle personer, som aldrig behøvede sex. Før gjorde jeg det kun for min xs skyld. Aldrig fordi jeg havde lyst

Efter jeg mødte min kæreste har det vendt sig. For han får mig til at føle mig sexet.

Så prøv at få din mand til at fortælle dig hvad han er tiltrukket af ved dig. Det kan overraske dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan være jeg bare lige skal tage mig sammen og så komme i gang.

Jeg ved jo også det tit er tanken der er værst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan være jeg bare lige skal tage mig sammen og så komme i gang.

Jeg ved jo også det tit er tanken der er værst ;)

Det er tit den hurdel som er værst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tit den hurdel som er værst ;)

Ja nemlig. Og den er sværest at komme over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nemlig. Og den er sværest at komme over

Det er den virkelig. Men efter et par gange går det nemmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER