Melas

På herrens mark!

6 indlæg i dette emne

Jeg var ude og kigge på babytøj i dag og må indrømme at det er en del sværere at købe tøj til sit eget barn end andres. Hvor meget skal man købe til de første par måneder? hvilken størrelse skal man starte med? Hvad skal man købe? Hvor lang tid kan man bruge de forskellige størrelser? Jeg gik rundt i H&M og der var rigtig mange søde buddies med små bukser til og en lille hue. Jeg var meget fristet til at købe, men var meget i tvivl om størrelsen. Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan få forslag til ting, der er en god ide at have når baby kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh det kan jeg godt huske! Jeg blev rådet til at starte med str 56 og ikke ret meget til at starte med. Da Magnus kom ud var han 51cm og vejede 3220g - han brugte str 50 et par uger.

H&M har sådan nogle bukser med fødder i, dem var jeg rigtigt glad for - de har nemlig bare så kolde tæer i starten. Min tanke er ca 10 bodier, men vent! Hav et par enkelte og så jag manden i H&M når I har set baby og vurderet størrelsen. En eller anden overtrækstrøje som jakke i str 56 vil du blive glad for.

Ellers vent! Mens du er på sygehuset bruger du bare deres tøj. Min oplevelse var i hvert fald at det var 1000 gange nemmere at købe tøj da jeg havde set bettefisen. Vi får sommerbørn og jeg tror ikke vi kommer til at bruge meget andet end bodier (med både korte og lange ærmer) og små tynde bukser/strømpebukser.

Giver det lidt mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådene, det er altid rart at få nogle gode råd fra nogen der har prøvet det før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt, håber ikke det var alt for forvirrende.

Kommer lige i tanke om en god idé. Gå evt på Trendsales eller dba. Der er mange der sælger "startpakker" til rimelige penge, så får du noget forskelligt at starte på - nok til at give ro og samtidig så billigt at man godt føler man kan tillade sig at købe det man gerne vil have senere.

Og Nåååå ja, så får I sikkert så meget i barselsgave at det intet problem er (ønsk jer det i str 68-74, det får I meget mere glæde af)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tark Stine - rødmer jo helt :-) det lyder jo næsten som om der er noget jeg har lidt styr på så :-)

Jeg støtter så dig fuldstændig i den der med de hvide bodier. Klor er ikke sundt, men det kan blive nødvendigt. Man kunne jo også bare vælge at klæde baby i remoulade gul indtil man har fundet det blemærke der holder tæt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER