mor-til-asta-09

Spørgsmål til andengangs fødende :D

10 indlæg i dette emne

Har i også allerede fået en lille ekstra mave?

Synes jeg kan se at min normalt store mave, er blevet større med en baby derinde? :D Meeen er det ikke tidligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er desværre meget Overvægtig så synes ikke jeg kan se noget. Men synes at kunne mærke livmoderen nu når jeg ligger ned :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre meget Overvægtig så synes ikke jeg kan se noget. Men synes at kunne mærke livmoderen nu når jeg ligger ned :-)

Det er jeg også, så skal du ikke være ked af ;) Men synes bare at toppen af maven er blevet større, eller så er det bare indbildning :D

Synes nogle gange jeg får sådan en slags mavepine, meeen ved sgu ikke om det er normalt.. havde ikke nogle som helt symptomer med den første, så er lidt nyt for mig :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde top mave fra undfangelses dagen tror jeg, følte med forstoppet og stor rigtig hurtigt denne gang og der kommer til at være 3 ½ år mellem Laura og hendes kommende lillebror, så det ikke fordi min krop ikke lige har nået at komme sig rigtig efter sidste graviditet. Men min jordmoder sagde det var meget naturligt tredje gang skulle de blive endnu tydeligere.

Jeg mærkede og tydeligt liv tidligt allerede 17+ så glæd jer, jeg personligt har følt meget mere ro over denne graviditet end sidst.

Rigtig hjertelig tillykke med jeres graviditeter. Anden gang er skøn men også meget mere travl da man har en i forevejen til gengæld ved man hvad det vil sige at mærke liv med mere så jeg har slet ikke været så nervøs for baby denne gang som sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde top mave fra undfangelses dagen tror jeg, følte med forstoppet og stor rigtig hurtigt denne gang og der kommer til at være 3 ½ år mellem Laura og hendes kommende lillebror, så det ikke fordi min krop ikke lige har nået at komme sig rigtig efter sidste graviditet. Men min jordmoder sagde det var meget naturligt tredje gang skulle de blive endnu tydeligere.

Jeg mærkede og tydeligt liv tidligt allerede 17+ så glæd jer, jeg personligt har følt meget mere ro over denne graviditet end sidst.

Rigtig hjertelig tillykke med jeres graviditeter. Anden gang er skøn men også meget mere travl da man har en i forevejen til gengæld ved man hvad det vil sige at mærke liv med mere så jeg har slet ikke været så nervøs for baby denne gang som sidst.

Dejligt at få svare fra nogle andre :D

Jeg synes tværtimod jeg er mere nervøs denne her gang end sidste gang desværre.. er så bange for at miste inden uge 12, og bange for det er uden for livmoderen osv.. Er simpelthen forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget mere bange denne gang . Endte med jeg tog en tidlig scanning 8+3 men hmm det giver jo kun kortvarigt tryghed :-( glæder mig til at komme til NF den 18 feb og baby forhåbentlig stadig har det godt derinde .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget mere bange denne gang . Endte med jeg tog en tidlig scanning 8+3 men hmm det giver jo kun kortvarigt tryghed :-( glæder mig til at komme til NF den 18 feb og baby forhåbentlig stadig har det godt derinde .

Overvejer også den der ekstra scanning, men som du siger så kan alt jo stadig gå galt indtil nf. Så tror jeg springer den over, også håber på det bedste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter nr 3, og har allerede en temmelig stor gravid mave ( er 9+3 i dag). Synes det går rigtig hurtig!!! Har ikk kunnet passe mine normale bukser de sidste tre uger. Jeg havde i forvejen for meget på maven så troede det ville gå langsommere denne gang, men jeg tog fejl;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter nr 3, og har allerede en temmelig stor gravid mave ( er 9+3 i dag). Synes det går rigtig hurtig!!! Har ikk kunnet passe mine normale bukser de sidste tre uger. Jeg havde i forvejen for meget på maven så troede det ville gå langsommere denne gang, men jeg tog fejl;-)

Hold da op.. Og jeg er kun i uge 6, så nu glæder jeg mig da til uge 9, for at se om det er det samme.. Jeg har også for meget mave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg har normalt ikke skyggen af fedt på mavsen, men man kunne allerede se det i uge 3+ (man skulle tro, at det var løgn, men det var faktisk dét der gjorde, at jeg troede, jeg var gravid... og min datter på knap 4 kommenterede det :-0). Så jeg måtte allerede i ventebukser (og den der strop med en knap i alm. bukser) i uge 6. Tilgengæld har jeg ret brede hofter, så man tænker ikke nødvendigvis, at jeg er gravid, hvis ikke man kender min mave normalt, så tror man bare, at jeg er små kvapset fra naturen - SUK!! :-/

Jeg har hørt masser af gange, at det er helt normalt, at man får meget meget hurtigere mave 2. og 3. osv. gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER