GrønFrø

Erfaringer med Chicco Bobby Ammepude?

3 indlæg i dette emne

Jeg var ude for at købe en ammepude i dag. Egentlig havde jeg fundet en fra Sebra, som jeg ville have. Ekspedienten i Kære børn viste mig puden, men hun mente at jeg lige skulle se den i forhold til Chicco Boppy puden, inden jeg besluttede mig.

Hun talte meget godt om Chicco Boppy puden, og sagde at hun ville anbefale den, hvis jeg var ude efter en pude der virkelig gav noget støtte. Den anden pude fra Sebra var ok sagde hun, men jeg skulle primært vælge den ud fra designet og ikke funktionaliteten.

Jeg kunne sagtens se, hvad hun mente, og jeg endte med ikke at købe nogen pude "Jeg ville lige hjem og tænke over det"

Og det er så her, jeg har brug for lidt hjælp. :help

Er der nogen af jer piger, der har erfaringer med Chicco Boppy puden? Er den bedre end de mere almindelige puder som den fra Sebra? Prisforskellen er ikke så stor, at det er det, der skal afgøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der slet ingen, der kender puden? Jeg var i Kære Børn igen i dag, og jeg endte med at købe den :shop

Der var et tilbud, hvor man fik et ekstra betræk med gratis (så det blev 499 i alt) Puden virker rigtig lækker, så jeg skal nok blive glad for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den. Den er fantastisk :D

Kender dog ikke alternativerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER