Betty87

Skive fertilitetsklinik!?

19 indlæg i dette emne

Hej piger! Det her er helt nyt for os - vi er netop i dag blevet henvist til Skive! Vi venter nu på et indkaldelsesbrev til forsamtale!! Nogen af jer som kender stedet? Nogen som har nogle råd eller andet?! Nogle som har erfaringer fra stedet?

Mange kram fra Betty

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sender mine aller varmeste anbefalinger dertil! Super kompetent personale, og de er villige til at gøre en ekstra indsats - også alternativt - hvis der er behov for det.

Silke Elia er lavet deroppe i 4. ICSI forsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kommer simpelthen til det bedste sted, ved at komme til Skive. Selvom jeg bor nede omkring Skjern - og at der var andre mulige steder at tage hen, sagde min læge, som henviste os at "De er de bedste til at lave børn i Skive"....

Vi har været så glade for at komme der - og følte til sidst at vi havde et godt forhold til hele personalet deroppe. De er så kompetente, som Louise Vibe skriver. Og de er så fantastisk imødekommende og venlige....og man føler virkelig at de føler med en og den situation man står i. Vi var igennem 3 inseminations-førsøg og 1 IVF behandling og har nu den skønneste datter......

Held og lykke med det - I vil helt bestemt ikke fortryde valget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skive er super!!!

De er så dygtige og søde i Skive.

Min veninde har været i behandling et andet sted, hvor hun sagde, at man tydeligt kunne mærke, at det var "samlebåndsarbejde" for dem. Det er der overhovedet ikke noget af i Skive. Man føler, at personalet virkelig vil det bedste for en. Da jeg græd ved TESA/PESA af min mand pga resultatet, fik jeg en stor kram af en sygeplejerske! :kram2

Selvom vi fik at vide, at chancerne for at blive gravide for os er næsten null, har vi en datter på 17 måneder, der blev til i første forsøg med ICSI :loveshower . Nu venter vi tvillinger... første forsøg med fryseæg :kuller .

Jeg kan kun sige, at efter min mening, er I henvist til det bedste sted!!!

Held og lykke med det hele :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det bare godt at høre!! Det giver helt sikkert lidt mere ro i sjælen, at det er et meget kompetent og engageret personale... Vores læge gav os også et par muligheder for, hvor vi ville hen i behandling, men som hun sagde "altså der er flere muligheder, men jeg ville umiddelbart kun anbefale jer at tage til Skive, fordi de er de bedste!!".. Så i princippet gav hun os intet valg, fordi hun ville os det bedste :loveshower

Vi (jeg især) er lidt nervøse for det hele og også spændte på, hvad vi mon skal igennem før vi står på den anden side med en positiv test!!

Vi venter jo netop på brev vedr. indkaldelse til forsamtale.. Hvor længe skulle i vente på at blive indkaldt?! Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside er der umiddelbart ingen ventetid, hvilket jeg jo er ret lettet over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er igang på Skive fertilitetsklinik og som de andre skriver: de er super søde! Det kan der bare ikke ændres på.. Til vores første samtale, ville de have vi skulle prøve lidt selv, men jeg fik dem forklaret at jeg er utålmodig og på den anden side af en graviditet skal på noget stærkere gigtmedicin, ja så kom vi igang med det samme.. Vi var til satale i marts/april 12 og fik første iui forsøg i november (der var lige en kikkertundersøgelse i æggelederne i mellemtiden), det mislykkedes desværre men har netop idag fået taget æg ud til første ivf/icsi forsøg.. Da de tog æg ud og under klargøringen stod læger osv og hyggesnakkede med hinanden - der er en helt fantastisk ro og tryghedsfornemmelse. De er helt nede på jorden, og bare super proffesionelle og ved virkelig hvad de har med at gøre, og ikke mindst hvem. De tager sig den tid man har brug for, og sørger for god modtagelse osv :)

Så det skal du overhovedet ikke være nervøs for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor lyder det bare godt! Nervøsiteten er nu lagt på hylden og i stedet for glæder jeg mig til at skulle derop!! Ihh hvor er det bare spændende!! Mange tak for jeres mega gode inputs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht ventetid. Vi blev henvist i november, fil brev i december, var til samtale i januar, klar-parat-skole først i februar og startede lang behandling dagen efter. De har klar parat skole hver anden uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt lige rette mig selv: de hyggesnakkede ikke under selve udtagningen på samme måde - der var fuld fokus og de var rigtig gode til at fortælle hvad de gjorde og hvad man kunne se på skærmen, hvilket de også er rigtig gode til ved en scanning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode svar!! Men har lige testet positiv, så håber det lille spir holder ved og at vi derfor ikke skal til Skive!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode svar!! Men har lige testet positiv, så håber det lille spir holder ved og at vi derfor ikke skal til Skive!!

Næh hvor spændende :bd:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode svar!! Men har lige testet positiv, så håber det lille spir holder ved og at vi derfor ikke skal til Skive!!

Ej hvor vildt! Så håber jeg faktisk ikke at I behøver at stifte bekendtskab med dem... :yay :yay

Hvor er det stort!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh TILLYKKE!!! Sikke en glædelig nyhed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først stort tillykke med den positive test! Hvor er det fantastisk. Man har før hørt om at folk bliver gravide når de skal til at starte i behandling. At så snart man slipper stresset omkring at klare det selv og giver slip og overgiver sig til andres hjælp, så kommer baby helt af sig selv :) Om det er det der er sket for jer ved jeg jo ikke, men det er jo også lidt lige meget hvordan og hvorfor :) Det vigtige er den positive test :D Så krydser fingre for at den lille spire holder ved og bliver til en fin efterårs baby :goodluck :bd

Jeg bliver næsten helt ked af at jeg ikke bor i Aalborg mere, der havde været lidt kortere vej til Skive end der er her fra Nordsjælland :) Det lyder som et helt fantastisk sted I alle beskriver. Jeg savner lidt den der ro og nærhed der hvor jeg går. Der er der meget turbo på og ikke meget tid til noget. Men det er også en privat klinik, måske det er forklaringen? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først stort tillykke med den positive test! Hvor er det fantastisk. Man har før hørt om at folk bliver gravide når de skal til at starte i behandling. At så snart man slipper stresset omkring at klare det selv og giver slip og overgiver sig til andres hjælp, så kommer baby helt af sig selv :) Om det er det der er sket for jer ved jeg jo ikke, men det er jo også lidt lige meget hvordan og hvorfor :) Det vigtige er den positive test :D Så krydser fingre for at den lille spire holder ved og bliver til en fin efterårs baby :goodluck :bd

Jeg bliver næsten helt ked af at jeg ikke bor i Aalborg mere, der havde været lidt kortere vej til Skive end der er her fra Nordsjælland :) Det lyder som et helt fantastisk sted I alle beskriver. Jeg savner lidt den der ro og nærhed der hvor jeg går. Der er der meget turbo på og ikke meget tid til noget. Men det er også en privat klinik, måske det er forklaringen? :huh

Jeg tænker faktisk at det netop er en privatklinik man kan få den service, og at det er det offentlige der er mere forhastede og overfladiske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk at det netop er en privatklinik man kan få den service, og at det er det offentlige der er mere forhastede og overfladiske..

Hmmm det kan da godt være, men jeg tror det nu ikke. Det offentlige er sikre på at få deres penge, i det private er de nødt til at knokle for pengene på en anden måde, og de kan selv vælge at gøre super tempo for at tjene det dobbelte. Men det er sikkert muligt at opleve begge dele begge steder. Der hvor jeg kommer er der ikke meget ro over feltet, der kan man godt mærke de skal have nogen kunder igennem. Det skal så også siges at de er super populære, så de har også meget pres på fra folk der gerne vil have en tid. Men nogen gange kunne det være rart at tempoet lige blev sat en tak ned, specielt når det handler og PB som påvirker så meget i en på alle planer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først stort tillykke med den positive test! Hvor er det fantastisk. Man har før hørt om at folk bliver gravide når de skal til at starte i behandling. At så snart man slipper stresset omkring at klare det selv og giver slip og overgiver sig til andres hjælp, så kommer baby helt af sig selv :) Om det er det der er sket for jer ved jeg jo ikke, men det er jo også lidt lige meget hvordan og hvorfor :) Det vigtige er den positive test :D Så krydser fingre for at den lille spire holder ved og bliver til en fin efterårs baby :goodluck :bd

Jeg bliver næsten helt ked af at jeg ikke bor i Aalborg mere, der havde været lidt kortere vej til Skive end der er her fra Nordsjælland :) Det lyder som et helt fantastisk sted I alle beskriver. Jeg savner lidt den der ro og nærhed der hvor jeg går. Der er der meget turbo på og ikke meget tid til noget. Men det er også en privat klinik, måske det er forklaringen? :huh

Ja, en skam du ikke bor ved Skive. Jeg gik på den private klinik i Skive og synes der var fint tid til mig. Vælger helt sikkert det sted igen, hvis vi skal have en 2'er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først stort tillykke med den positive test! Hvor er det fantastisk. Man har før hørt om at folk bliver gravide når de skal til at starte i behandling. At så snart man slipper stresset omkring at klare det selv og giver slip og overgiver sig til andres hjælp, så kommer baby helt af sig selv :) Om det er det der er sket for jer ved jeg jo ikke, men det er jo også lidt lige meget hvordan og hvorfor :) Det vigtige er den positive test :D Så krydser fingre for at den lille spire holder ved og bliver til en fin efterårs baby :goodluck :bd

Jeg bliver næsten helt ked af at jeg ikke bor i Aalborg mere, der havde været lidt kortere vej til Skive end der er her fra Nordsjælland :) Det lyder som et helt fantastisk sted I alle beskriver. Jeg savner lidt den der ro og nærhed der hvor jeg går. Der er der meget turbo på og ikke meget tid til noget. Men det er også en privat klinik, måske det er forklaringen? :huh

Mange tak! Og ja, det er egentlig ret mærkværdigt at det netop skulle ske sådan!! Men tror da på nogle punkter at du har ret!! Men det er jo svært at svare på.. Jeg havde ihvertfald næsten opgivet chancen om selv at kunne få børn, og især efter vi fik at vide at vi ville blive henvist!! Men nu er vi jo mega heldige og lykkelige - det er bare så skønt!! Alle vores ønsker og håb går til at spiren bliver siddende indtil oktober!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den positive test :loveshower :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER