Blomst87

Er denne ægløsningstest positiv?

9 indlæg i dette emne

Hej de damer :)

Det er første gang jeg bevæger mig ud i disse ægløsnings test. Jeg er bare ret meget i tvivl.

Er denne positiv? jeg er på dag 13 i min cyklus..

Håber i kan hjælpe? :)

post-5676-0-41850700-1359017133_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes den er svær - den er i hvert fald lige på grænsen til at være det. Jeg ville nok fortsætte med at teste og så sammenligne indtil du i hvert fald ikke er i tvivl - og indtil da er det bare med at :hump :D

Men mener der er noget med ÆL-teste at man ikke skal bruge morgenurin, men derimod "eftermiddags". Synes jeg kan huske at jeg altid testede ved 13-tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den er svær - den er i hvert fald lige på grænsen til at være det. Jeg ville nok fortsætte med at teste og så sammenligne indtil du i hvert fald ikke er i tvivl - og indtil da er det bare med at :hump :D

Men mener der er noget med ÆL-teste at man ikke skal bruge morgenurin, men derimod "eftermiddags". Synes jeg kan huske at jeg altid testede ved 13-tiden...

Okay mange tak :) Jeg tog en i aftes kl 17.30, men den var ikke helt så ens som denne. og denne tog jeg kl 9 i morges.

tester igen i aften tror jeg. og så må jeg overfalde manden når han kommer hjem fra firma spisning :)

Føler jeg har en masse aktivitet i maven.. Troede igår at det var fordi jeg var ved at få dårlig mave, men der er intet sket.. underligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tør godt at sige tillykke for den er da helt klart posetiv :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tør godt at sige tillykke for den er da helt klart posetiv :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Hehe, det er en ÆL-test ;) Så enten er du meget entusiatisk, eller også var der lige en ting, der blev overset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tør godt at sige tillykke for den er da helt klart posetiv :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Hehe Tak, men det er jo blot en ægløsningstest, så tror måske du har læst forkert? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror den er god nok med ægløsning, for har li opdaget det klamme ægløsnings slim i trussen..

Ih ha det er træls at manden er til firma halløj i aften.. Han må skynde sig hjem.. hehe.. :)

Men tager lige en ny test i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, du må simpelthen overfalde ham, det sekund han træder ind ad døren - det vil sikkert bare være en behagelig bonus! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, du må simpelthen overfalde ham, det sekund han træder ind ad døren - det vil sikkert bare være en behagelig bonus! ;)

herhe han blev overfaldet.. Tog dog endnu en test for lidt siden og den er svagere end igår.. Så håber vi ramte ægløsning i aftes :)

kan dog ikke helt finde ud af disse tests.. Tror bare vi giver den gas i weekenden også.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER