MissingLink

Nogle fra Sverige, der kan hjælpe?

9 indlæg i dette emne

Isabella har fået en kædedyne i str. voksen, som hun har rigtig meget gavn af. Nu vil jeg gerne have noget fint sengetøj til dynen, men dynen er svenske mål. Man kan godt bruge et almindeligt betræk, men jeg synes ikke de sidder særlig godt. Så er der nogen der ved, hvor jeg kan få sengetøj i svenske mål, til en voksendyne, men med børnemotiver? Kan man finde en shop, eller skal man have en "personal shopper" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isabella har fået en kædedyne i str. voksen, som hun har rigtig meget gavn af. Nu vil jeg gerne have noget fint sengetøj til dynen, men dynen er svenske mål. Man kan godt bruge et almindeligt betræk, men jeg synes ikke de sidder særlig godt. Så er der nogen der ved, hvor jeg kan få sengetøj i svenske mål, til en voksendyne, men med børnemotiver? Kan man finde en shop, eller skal man have en "personal shopper" ;)

Tror helt bestemt IKEA nogle gange har i svenske størrelser. Ellers har de i hvert fald helt sikkert på IKEAs svenske hjemmeside, og så kan du jo bestille hjem. Øhm, og den der butik hemtex, er det ikke sådan den hedder? Den har i hvert fald også butikker i Sverige, måske de har noget på deres hjemmeside? Og der er altså noget ret sødt noget synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad måler dynen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad måler dynen?

200 x 150. Dem vi har er kun 140 bred ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror helt bestemt IKEA nogle gange har i svenske størrelser. Ellers har de i hvert fald helt sikkert på IKEAs svenske hjemmeside, og så kan du jo bestille hjem. Øhm, og den der butik hemtex, er det ikke sådan den hedder? Den har i hvert fald også butikker i Sverige, måske de har noget på deres hjemmeside? Og der er altså noget ret sødt noget synes jeg.

hemtex online shop levere kun i sverige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm der er nogle meget søde nogle HER men de er 150x210 - altså 10 cm for lange.

De leverer til DK for 100 svenske kr.

HER har de også sengeklæder men igen er de 210 i længden, som jeg tror er svensk standard.

De leverer også til Danmark.

Er der ikke noget om, at du er ferm med symaskinen så kan du måske korte dem af selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige DENNE her, den har rigtigt mål, men de leverer ikke til DK.

Synes det er ret fint, og hvis du tror, at det her sengetøj vil få Isabella til at drømme sødt, så vil jeg gerne tage imod det her i Sverige og sende videre til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Ki :kram2 Jo, under normale omstændigheder, havde jeg også bare sat gang i symaskinen og selv lavet betrækket. Desværre er det svært at få tid og overskud til pt. Jeg kigger lige nærmere på den side, og så vender jeg lige tilbage - tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du siger bare til hvis jeg skal agere mellemmand :) forstår godt der ikke er overskud til at sy p.t.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER