fynboen

ægløsning

3 indlæg i dette emne

jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber alle i kloge kvinder kan hjælpe mig med ;)

jeg har hjernedødt ond i min venstre side hele dagen igennem og tog til læge... nu har jeg så regnet mig frem til det godt kan være ægløsning...

Mit spørgsmål til jer er så, er det kun et æg som bliver frigivet eller hva.. og er det skiftevis højre og venstre side ?????

Håber virkelig i kan hjælpe mig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De fleste kvinder frigiver et æg i venster side den ene måned, og i højre side måneden efter.

Jeg har også kunnet mærke min ÆL, dog kun med et lille stik.

Hvis det ikke er noget du har oplevet før med så mange smerter du beskriver, så synes jeg stadig du skal tage til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste kvinder frigiver et æg i venster side den ene måned, og i højre side måneden efter.

Jeg har også kunnet mærke min ÆL, dog kun med et lille stik.

Hvis det ikke er noget du har oplevet før med så mange smerter du beskriver, så synes jeg stadig du skal tage til lægen.

det er første gang jeg har ægløsning, for smed min p-piller i dec. så har aldrig prøvet det før... men har været ved læge, og han kunne ikke svare mig på hvordan æggene bliver frigivet... <_<

så må jeg bare se de næste dage an og se om det fortsætter, for så skal jeg vidst til læge igen, for så må det jo være noget andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER