Mommy Wannabe

Blødning efter pergotime mens æg burde vokse

1 indlæg i dette emne

Haii piger,

Er der nogen af jer der har fået pergotime og som har oplevet at I begyndte at bløde i den periode hvor man venter på at æggene vokser?

Jeg havde mandag dag 14. i cyklus, var til scanning i fredags på 11. dagen hvor der ikke var noget at se endnu mht æg. Ny scanning planlagt på torsdag på dag 17. Men i dag på dag 14 vågnede jeg op til blødning. Har blødt hele dagen. Ikke voldsomt, men for meget til at det burde være der. Har haft ondt i underlivet siden onsdag-torsdag i sidste uge. Mere de sidste par dage. Bløder som hvis mens skal til at starte.

Jeg prøvede at ringe til min gyn, sekretæren ville give lægen besked om at ringe tilbage til mig så jeg kunne få svar på om det er ok at jeg bløder, men jeg hørte bare aldrig noget. Jeg prøver at tage det roligt for som sagt er det ikke voldsomme mængder, men ved bare at jeg ikke burde bløde nu. Jeg har aldrig haft en cyklus uden p piller, så det burde ikke engang kunne være min egen cyklus der blandede sig i pergotime behandlingen. Ville bare være rart at vide hvad der sker. Har små kvalme og ondt i underlivet. Jeg har de sidste dage haft ømme bryster og mælk i dem, men det har jeg haft før i perioder så det er ikke sikkert det hænger sammen med hverken blødning eller pergotime.

Har nogen af jer oplevet at bløde som jeg gør nu? Eller nogen som ved hvad der kan være årsagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER