millivanilli

Har brug for lidt hjælp

8 indlæg i dette emne

Jeg besvimede lige da jeg stod og drak et glas vand. Følte mig utilpas et øjeblik, og faldt så ned på gulvet, og var væk. Min veninde, der var til stede, siger, at jeg var bevidstløs kun i nogle sekunder. Har det bedre nu, men jeg har brug for hjælp til nogle spørgsmål.

Kan besvimelse være et tegn på graviditet selv om det i så fald ville være meget, meget tidligt i graviditeten?

Kan man være gravid og teste positivt på ægløsningstest? Testede positivt på ægløsningstest for første gang i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan i hvert fald svare ja til, at mange kan lave positive ÆL-tests, når de er gravide :)

Det lyder ikke så rart, at du besvimede. Håber det er fordi du er gravid :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan bestemt være et tegn på graviditet. Hos mig var det helt skidt den første måned-hvis jeg ikke spiste i over en time, var jeg ved at besvime. Håber for dig den er der :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar! :)

Jeg håber også, men mener det er usandsynligt. Jeg har taget ægløsningstests hver dag de sidste 12 dage, med undtagelse af 2-3 dage sidste weekend. :oops Dette er første dag hvor jeg tester positivt på ægløsning, så det er nok mest sandsynligt at jeg ikke er gravid. Jeg har lange/uregelmæssige cyclusser (?cycli?), og jeg ved derfor ikke hvornår jeg normalt har ægløsning. Tog lige en graviditetstest her for en time siden, men den var negativ. :( Håber uanset at besvimelsen var et engangstilfælde, og at ægløsningen evt. kan blive til en graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til lægen med det samme i morgen tidlig, lige meget om det er graviditet eller ej så er det ikke helt normalt at man falder om og besvimer...

Håber de kan finde ud af hvad der er galt.

Og held og lykke med PB :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke på slankekur vel?

Og har heller ikke spist anderledes end du plejer?

Jeg har meget lavt blodtryk og skal passe på for ellers dejser jeg om, især hvis jeg spiser uregelmæssigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til lægen med det samme i morgen tidlig, lige meget om det er graviditet eller ej så er det ikke helt normalt at man falder om og besvimer...

Håber de kan finde ud af hvad der er galt.

Og held og lykke med PB :-D

Du er ikke på slankekur vel?

Og har heller ikke spist anderledes end du plejer?

Jeg har meget lavt blodtryk og skal passe på for ellers dejser jeg om, især hvis jeg spiser uregelmæssigt

Tak for jeres svar! :)

Jeg har ikke ringet til lægen endnu, men vil overveje det i løbet af dagen. Jeg er ikke på slankekur, men passer på hvad jeg spiser, og lever efter PCO-venlig kost (ikke helt KISS-kost, men derhen ad). Jeg har før oplevet, at det sortner for øjnene pga. blodsukkerfald, men har ikke decideret besvimet og faldt om pga dette før. Tror ikke det var årsagen denne gang, da jeg havde spist regelmæssigt. En underlig oplevelse var det i alle tilfælde!

Jeg har nu målt ægløsning i 2 dage, og i dag er den negativ. Så det virker meget klassisk som at jeg har ægløsning helt normalt:) Selvfølgelig ville det være perfekt hvis jeg i stedet var gravid, men jeg vælger helt klart at fokusere på, at jeg har produceret ÆL helt på egen hånd! Det er bare positivt :) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyser da lovende -især hvis i så også har sexet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER