Frøen

morgenkvalme sidst i graviditeten :(

8 indlæg i dette emne

har lige brækket mig!!!!!!!!!!!!!! :( (hvordan kan det være der ikke er nogen brække sig smiley på et gravid forum? - eller kunne jeg bare ikke finde den?)

slap næsten for kvalmen i starten af graviditeten....skal den nu til at komme tilbage?Har godt nok læst det er meget normalt, menhavde da håbet jeg slap.

Er afventende måske var det bare i dag? - og tager en stille formiddag/dag men hva havde alligevel rengøring af toiletter på programmet i dag og nu er der da en endnu bedre grund :boo

Er der andre af jer der har kvalme igen? - eller andre tegn på enden er nær? :yay :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg fra marts gruppen.

Åh, jeg håber virkelig for dig at det bare var i dag. Jeg selv fik kvalmen tilbage i uge 28, og gik altså kun 10 uger uden. Men mit råd, hvis det fortsætter = spis ofte men SMÅ mængder af gangen. Så hellere morgenmad fordelt på 2-3 minimåltider osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det var ikke længe du gik fri :( - er den der stadig?

håber også på det bare er i dag. må ellers sige jeg er gået meget fri, havde kun lige 14 dage i starten så skulle egentlig ikke klage...det er bare så træls ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det var ikke længe du gik fri :( - er den der stadig?

håber også på det bare er i dag. må ellers sige jeg er gået meget fri, havde kun lige 14 dage i starten så skulle egentlig ikke klage...det er bare så træls ;)

Ja jeg havde kvalme fra 6+? til 18+1 og fra 28+? til ?? Det er ret træls og det bliver ikke bedre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme siden uge 30. Dog ikke så meget at jeg kaster op, men nok til at det er træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg havde kvalme fra 6+? til 18+1 og fra 28+? til ?? Det er ret træls og det bliver ikke bedre :(

Jeg har haft kvalme siden uge 30. Dog ikke så meget at jeg kaster op, men nok til at det er træls

øv ja så skal jeg da bestemt ikke :boo over at have haft min bræktur her til morgen :rolleyes syns bare det var super super træls. Er SÅ klar til den 21 feb. syntes ikke hval livet er fedt mere :angry

:kram til jer begge fra tudeprinsessen og hendes frø :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde kvalme fra 6+ til 26+ og fik så igen kvalmen tilbage i uge 30... Yeah!!!!! :(

Men det er dog ikke så slemt nu, som det var først i graviditeten :)

Håber det var en engangsforestilling med den bræktur til morgen, det har det i hvert fald været for mig, de gange jeg har været gode venner med toilettet, efter uge 30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

indtil videre ingen bræktur.... men syns jeg føler mig lidt slatten og rundforvirret, men har heller ikke sovet meget. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER