GrønFrø

Gratis babypakker - hvilke mangler jeg?

7 indlæg i dette emne

Jeg har været igang med at hente forskellige gratis babypakker. Indholdet er jo super godt!

Jeg har fået pakket fra:

Babysam

Matas

Libero

Rema1000

Er der nogen, jeg mangler? Jeg troede faktisk at Coop havde en pakke, men den kan jeg ikke finde nogen steder.

På forhånd tak for hjælpen piger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været igang med at hente forskellige gratis babypakker. Indholdet er jo super godt!

Jeg har fået pakket fra:

Babysam

Matas

Libero

Rema1000

Er der nogen, jeg mangler? Jeg troede faktisk at Coop havde en pakke, men den kan jeg ikke finde nogen steder.

På forhånd tak for hjælpen piger :-)

Coop har ikke mere :(

Ellers er der Gyldendahls børnebogklub. Men der melder man sig vist også samtidig ind og skal melde sig ud igen for ikke at skulle betale fremover. Men det gør måske heller ikke så meget for det er nogle søde ting og bøger de har. Men jeg valgte den fra.

Derudover er der gratis prøver på apoteket ;)

Hvis du er på Facebook kan du få tilsendt gratis MAM sutter hvis du går ind på deres facebookside :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pampers er fa bilka eller føtex, alt efter hvor du vælger at hente den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pampers er fa bilka eller føtex, alt efter hvor du vælger at hente den

Jeg har hentet i Føtex, men det var fra Libero?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også en fra ecolabel.dk men den er lidt svær at få fat i medmindre du bor i nærheden af KBH.

Jeg fik min bonusmor til at hente en til mig - og det er nok en af mine favoritter! Der er en lille pakke øko vaskeservietter, en vidt i øko-bomuld, en legetøjsbil, nogle vareprøver af cremer og pampers bleer og nogle brochurer. Men altså, det at der er lidt legetøj og en body er så fint :-)

Øv, jeg kender desværre ikke nogen, der kan hente den for mig. Det lyder ellers som en fin pakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Coop har ikke mere :(

Ellers er der Gyldendahls børnebogklub. Men der melder man sig vist også samtidig ind og skal melde sig ud igen for ikke at skulle betale fremover. Men det gør måske heller ikke så meget for det er nogle søde ting og bøger de har. Men jeg valgte den fra.

Derudover er der gratis prøver på apoteket ;)

Hvis du er på Facebook kan du få tilsendt gratis MAM sutter hvis du går ind på deres facebookside :baby2

Apoteket mangler jeg. Bogklubben springer jeg over, jeg er ikke så god til det med at huske at melde fra :-)

Er desværre ikke på facebook, men har snart en del sutter (det har næsten været sutter i alle de pakker, jeg har hentet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man melder sig ind i deres facebook gruppe "Jeg køber svanemærkede produkter" har de jævnligt konkurrencer hvor man kan vinde den, hvor de giver 100 væk ad gangen :) Det kan være du den vej igennem kan få fat i den?

Ja den konkurrence har jeg vundet 2 gange :) Og det er altså en rigtig lækker pakke, J og jeg er i hvert fald blevet helt afhænige af de cremer der er med til mor og far :)

EDIT: i pakke får man en pakke vådservietter fra Natusan med, de er svane- og astma-allergi mærkede, men jeg vil lige gøre jer opmærksom på at de er stopfyldte med parfume. Jeg var selv ret overrasket. Jeg valgte nemlig at åbne pakken og bruge dem til mig selv (da jeg ikke synes lillemanden skal udsættes for vådservietter, men det er en anden diskussion), og jeg slog voldsomt ud i ansigtet. Efter et kig på TÆNKs test af vådservietter fandt jeg så også ud af at de indeholder MAX parfume.

Altså bare lige til info, hvis i vil undgå det på jeres små poder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER