Guest

Nul sukker - gode råd søges!

35 indlæg i dette emne

ammer du ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ammer du ??

Nej - så havde jeg ikke turde spise light - nægtede det i graviditeten - bette safe then sorry, ligegyldigt hvor lidt. Drak heller ikke sodavand med kinin i. En ting er min egen krop en anden er at påvirke mit barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du laver æblegrød til Mie, så smid et par æbler mere i, og lav en god portion til dig selv. Det er lækkert med en klat på havregrøden om morgenen, og jeg synes egentlig ikke den mangler sukker så :sandie

Jeg fryser æblegrøden ned i små portioner og kommer den på den lune havregrød lige før den får det sidste tid i mikrobølgeovnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du laver æblegrød til Mie, så smid et par æbler mere i, og lav en god portion til dig selv. Det er lækkert med en klat på havregrøden om morgenen, og jeg synes egentlig ikke den mangler sukker så :sandie

Jeg fryser æblegrøden ned i små portioner og kommer den på den lune havregrød lige før den får det sidste tid i mikrobølgeovnen.

Sjovt jeg snakkede lige med tille om det i dag - altså at lave til mig selv også :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LAAAAAAAAAAAAKRIDSROD for pokker!! -Det er simpelthen det bedste at putte i vandet, en lakridsrod klipper du op i mindre stykker, og så kan den give smag til vand af flere omgange!

Jeg mener det dybt seriøst, det er SÅ skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LAAAAAAAAAAAAKRIDSROD for pokker!! -Det er simpelthen det bedste at putte i vandet, en lakridsrod klipper du op i mindre stykker, og så kan den give smag til vand af flere omgange!

Jeg mener det dybt seriøst, det er SÅ skønt!

Mmmmm lyder lækkert - hvor køber man det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fået skub i dit sukkerfri liv. Jeg kan varmt anbefale "Kernesund familie" og "Kernesund mad" bøgerne - jeg købte sidstnævnte i Lidl for 29,- i sidste uge, hun skriver en del om hvordan man kan leve sukkerfrit (og mælke- og gluten- og tilsætningsstoffrit) og få bedre livskvalitet for store og små, og med nemme opskrifter. Du kan jo evt starte på biblioteket og tjekke det ud. Jeg tror altså du skal passe på med frugt ifht sukkerafvænning, selv om det er langt sundere kan du blive lige så afhængig og ha svampeproblemer. Så må du hellere stille "slik" trangen med fx mandler og nødder, de er ganske vist fede men det er sunde fedtstoffer.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fået skub i dit sukkerfri liv. Jeg kan varmt anbefale "Kernesund familie" og "Kernesund mad" bøgerne - jeg købte sidstnævnte i Lidl for 29,- i sidste uge, hun skriver en del om hvordan man kan leve sukkerfrit (og mælke- og gluten- og tilsætningsstoffrit) og få bedre livskvalitet for store og små, og med nemme opskrifter. Du kan jo evt starte på biblioteket og tjekke det ud. Jeg tror altså du skal passe på med frugt ifht sukkerafvænning, selv om det er langt sundere kan du blive lige så afhængig og ha svampeproblemer. Så må du hellere stille "slik" trangen med fx mandler og nødder, de er ganske vist fede men det er sunde fedtstoffer.

Held og lykke

Tak - kan være jeg lige skulle der forbi, det kan jo være de stadig har et eksemplar!

Dejligt at høre fra dig forøvrigt - håber alt går godt i din lille-store familie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhh - nu er der en der skriver lakridsrod. Jeg blev engang for ikke længe siden rådet til at købe lakridspulver og blande det med skyr, det skulle være ret lækkert :) Jeg har ikke selv prøvet det, endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhh - nu er der en der skriver lakridsrod. Jeg blev engang for ikke længe siden rådet til at købe lakridspulver og blande det med skyr, det skulle være ret lækkert :) Jeg har ikke selv prøvet det, endnu ;)

Det smager altså virkelig godt med ananas :) Det lyder måske lidt skørt, men det er en hammer lækker snack, og super nemt hvis man har nogle af de små dåser ananas (bare husk at købe dem uden sukker)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER