GrønFrø

Erfaringer med Britax/Römer klapvogne?

11 indlæg i dette emne

Hej piger

Er dernogen af jer, der har erfaringer med disse klapvogne? Jeg synes det er lidt smart, at man kan klikke sin autostol på.

Jeg har kigget lidt på den der hedder b smart, men der er en masse forskellige modeller, og jeg kan ikke rigtig gennemskue forskellene.

Alle erfaringer - gode og dårlige - er meget velkomne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en B Smart og er super glade for den. Især fordi man kan sætte autostolen på. Min mand er helt vild med den, så jeg får stortset aldrig lov at køre med den :D

Vi har den med 3 hjul, så den kan vendes på stedet og er let at styre.

Ved B Smart har man desuden mulighed for at vende siddepladsen både indad og udad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en B Smart og er super glade for den. Især fordi man kan sætte autostolen på. Min mand er helt vild med den, så jeg får stortset aldrig lov at køre med den :D

Vi har den med 3 hjul, så den kan vendes på stedet og er let at styre.

Ved B Smart har man desuden mulighed for at vende siddepladsen både indad og udad.

Tak for din tilbagemelding. Ved du hvilken model jeres er? Jeg har både set nogen, der hedder B Smart 3 og 4, men jeg kan ikke lige se, hvad forskellen skulle være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din tilbagemelding. Ved du hvilken model jeres er? Jeg har både set nogen, der hedder B Smart 3 og 4, men jeg kan ikke lige se, hvad forskellen skulle være.

Vores er en B-Smart 3.

Tallet er blot en indikation af om den har 3 eller 4 hjul, ellers er de to modeller ens.

Og det er en smagssag om man er til det ene eller andet. Vi søgte en masse på det, da vi skulle vælge vores, men der er ikke noget der indikere et det ene er bedre end det andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er en B-Smart 3.

Tallet er blot en indikation af om den har 3 eller 4 hjul, ellers er de to modeller ens.

Og det er en smagssag om man er til det ene eller andet. Vi søgte en masse på det, da vi skulle vælge vores, men der er ikke noget der indikere et det ene er bedre end det andet.

Det kan jeg da godt se nu :) Jeg havde slet ikke set, at den ene model kun havde 3 hjul. Hvor købte i jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej igen

Hvor lang tid gik der inden i modtog klapvognen?

Det var faktisk min svoger der bestilte den. Han siger at der gik em uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk min svoger der bestilte den. Han siger at der gik em uges tid.

Så har jeg bestilt både B Smart 3 og Baby sleeper. Der stod leveringstid 1-2 uger ved B smart og 1-3 dage ved Baby sleeper, så det bliver spændene at se, hvornår det kommer.

Håber de sender tingene hver for sig, for tiden nærmer sig jo, og vil gerne have Sleeperen klar så snart som muligt - hvis fødslen skulle gå i gang før tid - er det jo godt at have autostolen klar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk min svoger der bestilte den. Han siger at der gik em uges tid.

Hej igen :-)

Var der fodpose med til jeres klapvogn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER